10 października 2011

Wyzwaniowo x2

Witam wszystkich ciepło w ten chłodny poniedziałek :)  Tym razem chciałam waz zaprezentować moje dwa najnowsze twory :)  Zakładkę na wyzwanie #7 UHK Gallery "Załóżmy się" 
  
oraz swojego pierwszego "grubaska" na wyzwanie #10 Scrap Pasji "Idzie Jesień" w którym jedna z wytycznych była taka żeby użycie minimum jednako przedmiotu ze sklepu. Jedyne co mi podpasowało i tego użyłam to papier z kolekcji "Nadziewana czekolada"

Na koniec, korzystając z okazji że już tu jestem :) Chciałam wam przypomnieć o trwającym wyzwaniu Na Kwiecie Dolnośląskim i gorąco zachęcić do wzięcia udziału. A temat wyzwania brzmi: "Miedzy słowami"

no i to tyle na dzisiaj :)
pozdrawiam serdecznie
wikucha

9 komentarzy:

JagaBa pisze...

śliczna motylkowa zakładka!!
Dziękujemy za udział w naszym zakładkowym wyzwaniu:)

kartkomania.com pisze...

Świetna czarownica :)

Grubasek 1 klasa.

frogus_80 pisze...

Pisałam już w galerii, ale napiszę raz jeszcze. Zakładka jest CUDOWNA :)

IWA pisze...

Ale piękna i oryginalna zakładka! Notes odlotowy! :-)

UHK Gallery pisze...

Zakłądka super - jeszcze nie widziałam w takiej formie :)

Aga Michniewicz pisze...

dziękuje Wam bardzo :) Miło czytać takie komentarze :)

Daga pisze...

Jejku jaka fantastyczna zakladeczka, i w dodatku z motylem!!!

Lakuna pisze...

notes po prostu WYMIATA ;) czarownica zaczarowała mnie. i do tego na miotle! super pomysł, a pracę podziwiam. zakładeczka za to urocza :)

Dorota pisze...

Super zakładka i świetny grubasek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...