11 października 2011

Wyzwaniowy komplecik

Witam wszystkich serdecznie :) Dzisiaj chciałam wam zaprezentować taki oto mały komplecik:
grubasek i zakładka do książki (którą przy okazji zgłaszam na wyzwanie #7 do UHK Gallery :) 


a skąd ten tytuł wpisu? A no stąd że powyższy zestaw jest nagrodą za wygranie w wyzwaniu "Miedzy słowami" jakie obecnie trwa na Kwiecie Dolnośląskim!

aaaaale to nie wszystko bo oprócz ww zestawu osoba która wygra wyzwanie otrzyma też "garść" przydasi z mojej skromnej kolekcji

a w skład zestawu wchodzi:
- garść guzików
-kolorystyczna mieszanka malutkich ćwieków
-kolorystyczna mieszanka cyrkonii 4mm.(jeśli dobrze pamiętam rozmiar :) )
-garść papierowych kwiatków
-tekturki ze Scrapińca (Z którymi nie bardzo wiem co zrobić bo brak mi pomysłu)
-nity (bardzo je lubię bo prawie do wszystkiego mi pasują)
-moje ulubione gwoździe ozdobne których używam jako ćwieków (kiedyś mąż mi je w Castoramie kupił bo uznał że się przydadzą :D )
-kółka do albumu 2x5cm. i 2x2,5cm.
-skórzane kwiatuszki
-wstążkowy misz masz
- po ok. metrze satynowych wstążek w 6 kolorach
-dwa komplety nalepek 3D

Nagroda została odtajniona :) Może bardziej was to zmotywuje do podjęcia wyzwania :)

pozdrawiam
zapraszam na Kwiatowego bloga po więcej szczegółów 
wikucha

1 komentarz:

JagaBa pisze...

Oj jak kolorowo dzis u Ciebie:)
Śliczna zakładka,dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...