1 maja 2012

Witam

...majowo! Dzisiaj tak bez prac, spieszę Wam przekazać iż z dniem dzisiejszym ruszył BLOG sklepu sklep-ewa.pl.


Na blogu pojawiać się będą inspiracje, opinie o produktach, kursy i tutoriale oraz comiesięczne wyzwania w których do wygrania jest bon na zakupy. 

Naszym głównym celem oprócz inspirowania Was jest sprawienie aby sklep stał się rasowym sklepem scrapbookingowym do którego chętnie zajrzy każda scraperka. Chcemy aby każda z Was znalazła w nim coś dla siebie, co oznacza ze każde Wasze sugestie odnośnie asortymentu są mile widziane.

Już 4 maja zapraszam na blog gdzie ruszy Powitalne CANDY a 7 maja pierwsze wyzwanie które poprowadzi Krulik.

A tak z innej beczki to byliśmy dzisiaj w odwiedzinach u Kruliczej rodzinki przetestować ich nowego grilla :) Było fajowsko, pogoda dopisała. jedzonko było pyszne, dzieci się wyszalały, ja z Krulikem poplotkowałam (jak to baby) nasi mężowie mam nadzieję chociaż troszkę zintegrowali :D I chyba nawet Hania się w końcu przekonała do mojej Mai co mnie bardzo cieszy :D No i muszę wspomnieć że córka jest zauroczona dzwonkiem do drzwi cioci Krulik! Zażyczyła sobie taki sam, w różowym kolorze na dokładkę! Był nawet wzięty aparat ale współpraca z moimi dziećmi jeśli chodzi o robienie zdjęć jest tragiczna. Na szczęście udało mi się cyknąć kilka fajnych fotek :)

Maja

i Tymoteusz 

I to by było tyle na dzisiaj. 
Na koniec zapraszam Was jutro na blog Kwiatu Dolnośląskiego gdzie ruszy nowe wyzwanie scrapowe prowadzone tym razem przeze mnie :)

Pozdrawiam
Wikucha

5 komentarzy:

kartkomania.com pisze...

Fajne maluchy :)

Anna - Krulik pisze...

Szkoda, że tylko dwa te zdjęcia wyszły :( mogłam Ci zrobić jak na trampolinie skaczesz... ale ze mnie... :D następnym razem :)

Aga Michniewicz pisze...

Dzięki :)

Aga Michniewicz pisze...

Aniu w sumie wyszło chyba z 6 z czego 5 to z Tymkiem...

Kurcze no ja tez żałuję że nie pomyślałam o fotce na trampolinie albo chociaż żeby filmik nagrać jak się Tymo rechotał i wywracał :D

Aida Domisiewicz pisze...

To super musiało być spotkanie:) Z chęcią zajrzę na nowy blog:*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...