8 maja 2012

Kwieciście

Z nadejściem wiosny powróciła do mnie moja długo wyczekiwana wena. Z tej okazji poczyniłam wczoraj cztery karteczki ale dzisiaj pochwale się Wam tylko jedną - Flower Pot Card czyli po naszemu kartka doniczka

Z pomysłem zrobienia jej nosiłam się już chyba z pół roku i bardzo się cieszę że w końcu ją wykonałam. Na YouTube jest pełno filmików instruktażowych jak ją wykonać ale ja wymiary na tą kartkę wzięłam z tego bloga. Robiłam ją ok. godziny z czego najwięcej czasu zajęło mi robienie kwiatków.

A moja doniczka pełna kwiatów prezentuję się tak:


 O materiałach ze sklepu sklep-ewa.pl użytych w tej kartce przeczycie TUTAJ

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie w ten piękny wiosenny dzień
Wikucha

7 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Przepiękna karteczka,bardzo mi się podoba

Anna - Krulik pisze...

o jaka ładna!!

ibisek pisze...

BOSKA JEST!!!

Magda Wisiorek pisze...

Piękne kwiaty, zawiało wiosennym optymizmem! :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny bardzo dziękuję :)

krystynas pisze...

Jak moja doba się trochę "wydłuży" to skuszę się na kartkę w takiej formie, bardzo mi się podoba.
Kwiaty są przepiękne, cudna kartka.

Aga pisze...

Twoja doniczka jest przesliczna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...