20 maja 2012

Urodzinowe Candy!!!

Witam Wszystkich! Dokładnie za miesiąc minie rok jak prowadzę już swojego słodko-papierowego bloga!

Z tej okazji, chciałam wszystkich zaprosić na swoje Urodzinowe Candy, w którym do wygrania oprócz scrapowych przydasi będzie też coś wykonanego przeze mnie.


Zapisy trwają od dzisiaj do 20 czerwca (do godz. 23:59) a dzień później ogłoszę zwycięzcę.

I jeszcze kilka ważnych zasad na koniec:
  • Candy jest tylko dla osób posiadających bloga
  • Do zabawy należy zgłosić się poprzez system inlinkz
  • Należy wkleić u siebie na blogu banerek z CANDY, wraz z linkiem zwrotnym do tego posta
  • Będzie mi miło, jeśli dopiszesz się do obserwatorów mojego bloga (ale nie jest to konieczne)
  • Candy tylko dla blogerów mieszkających w Polsce

UWAGA! Podczas losowania pod uwagę będą brane tylko i wyłącznie zgłoszenia zamieszczone poprzez system inlinkz.

Życzę wszystkim powodzenia
Pozdrawiam
Wikucha


29 komentarzy:

Kasia pisze...

pierwsza :)

JaMajka pisze...

Druga :) Info na pasku bocznym na samej górze :) Pozdrawiam i życzę najlepszego :)

Asia-majstruje pisze...

w takim razie już teraz zaczynam składać rocznicowe życzenia :) Sto lat!

ewinka pisze...

Gratuluję! Ja też się do tego momentu zbliżam.Życzę ciągłych inspiracji, kreatywności i wszelakiej pomyślności :)))

Ela 17 pisze...

Ja także życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO

mapowska pisze...

Już teraz składam najlepsze życzenia urodzinowe i życzę jeszcze wielu lat blogowania :)

Ar_nika pisze...

Prostota i styl. Bez zbędnej przesady. To mi się podoba w Twoich pracach. Chętnie dołączę do zabawy!
Najserdeczniejsze życzenia :-)
http://otomojabajka.blogspot.com/

madzialenaa pisze...

Z wielką chęcią się zapisuję ;)

Atrixana pisze...

Wszystkiego naj, naj, najlepszego! Też się zapisałam :)

Szycie Isabell pisze...

Już teraz gratuluję rocznicy bloga i życzę kolejnych twórczych lat :)
Zapraszam do mnie na rocznicowe candy :)
Isabell

Lusilla pisze...

Dużo zdrówka i wiele radości z bloga.

Agnieszka pisze...

Zapisuję się i również zapraszam do siebie na Candy:)

Aga pisze...

Gratuluje rocznicy i zapraszam rowniez na moje candy

karolcia10024 pisze...

Wszystkiego naj! :*(i oczywiście się zgłosiłam się)
http://modelinka10024.blogspot.com/

karolcia10024 pisze...

Wszyskiego NAJ! :*(oczywiście się zapisałam)
http://modelinka10024.blogspot.com/

KaoriArt pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ;-)
Fajnie sobie tak po roku np poprzypominac nasze pierwsze prace a teraz z perspektywy czasu zobaczyc jak wiele się zmieniło i ile osiągnęliśmy ;-)
Z miłą chęcią zapisuję się do konkursu i zabieram się za spełnianie wymagań.
Również serdecznie chciałabym zaprosic do mnie ;-)
http://kaoriart.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie ;-)

Edyta pisze...

Gratuluję roczku :))
Zapisuję się do kolejki :)

Olenkaja pisze...

wszystkiego najlepszego Ł=

Agnieszka pisze...

Składam serdeczne życzonka urodzinowe i życzę w nich przede wszystkim dalszego spełniania się w Twej pasji! Dołączam również do obserwatorów bloga :)

luna pisze...

Gratuluję pierwszej rocznicy i świetnych pomysłów na karteczki. Dopisuję się do listy :)
Pozdrawiam!

Caro-ART pisze...

Wszystkiego naj.. info w pasku bocznym;)

raeszka pisze...

Chętnie i ja się przyłączę do zabawy :).

bauaganiarka pisze...

i ja wskakuję do kolejki :)

magdowo pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie. Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

pasjerenaty pisze...

Gratuluję pieknej rocznicy i zyczę nieustajacej weny karteczkowej:)

sikorka pisze...

Gratuluję wytrwałości :D i chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.

Unknown pisze...

W ostatniej chwili ale chyba jeszcze sie zalapie.
Mowia ze ostatni beda pierwszymi.
http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/
Beata

Unknown pisze...

No niestety mieszkam w uk - przepraszam ale chetnie rozgoszcze sie na Twoim blogu. Beata

Aga Michniewicz pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję Wam za życzenia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...