18 maja 2012

Wymianka ATC

W minioną niedziele na comiesięcznym spotkaniu  Kwiatowym (którego relacje przeczytacie TUTAJ) wymieniałyśmy się z dziewczynami ATC. Były dwie edycje: DOM i WIOSNA. Ja zgłosiłam się do edycji DOM i tak oto powstało 6 ateciaków.


Nie wiem czemu, ale jak tylko dowiedziałam się, jaka będzie tematyka ateciaków to od razu przed oczami staną mi upiorny dom z nietoperzami :) 

Domki wycinałam ręcznie, najpierw nożyczkami potem skalpelem, nietoperze to dziurkacz (zakupiony w Empiku) no a księżyc to dziurkacz koło 2,5cm. Ogólnie to nietoperze też miały być wycinane ręcznie ale, jak tylko zobaczyłam ten dziurkacz to wiedziałam że muszę go kupić, przez wzgląd na moja 3-letnią córkę, która ma totalnego bzika na punkcie nietoperzy (pająków też)

Pozdrawiam
Wikucha

2 komentarze:

Artnova pisze...

Świetne ATC,pozdrawiam

janis pisze...

suuuper :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...