25 maja 2012

Mapka

No i skusiłam się na mapkę zaproponowaną przez Rydię w Kreatywnym Zakątku. Można nawet zaryzykować stwierdzenie że zaszalałam bo zrobiłam dwie karteczki. Tyle że moje zamiast przy poobiedniej kawce powstały przy nocnej kawce. A prezentują się tak:

Pierwsza jest wręcz stworzona dla pani


a druga idealnie nadaje się dla pana

a tak prezentuje się mapka

Musze przyznać że mapka jest świetna! Trafiła do mojego mapkowego kajecika i pewnie jeszcze nie raz z niej skorzystam. 

Na koniec zapraszam na kolejne wyzwanie mojego męża w Kreatywnym Polu:

do 03.06.12. Wyzwanie z Myśkiem - Praca z motywem celtyckim

Pozdrawiam
Wikucha

9 komentarzy:

ziutka pisze...

świetnie wykonane! w sumie nie wiem, która lepsza obie mi się podobają :)

Dorota pisze...

Śliczne kartki! Od razu widać, że mapka Ci podpasowała :)

Aga pisze...

sliczne karteczki

Aida Domisiewicz pisze...

Obie są fantastyczne!!!! Pięknie:*
Dziękujemy za udział w zabawie:)

kartkomania.com pisze...

Aga - świetne karteczki !

krystynas pisze...

Mapka bardzo inspirująca, a Twoja interpretacja wspaniała.
"Wpadła" mi w oko ta druga kartka szczególnie.
I dziękuje za odwiedziny i miły komentarz - czasem uda mi się stworzyć coś, co mnie samą zadowoli...
Pozdrawiam

Katrina pisze...

Obie karteczki wyszły cudownie! :) I bardzo fajnie na ich przykładzie widać, że na podstawie tej samej mapki można zrobić dwie kompletnie odmienne prace.

Aga Michniewicz pisze...

Dzięki dziewczyny :*

krystynas pisze...

I serdecznie gratuluję wyróżnienia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...