22 stycznia 2014

Diabelskie Wyzwanie ze Sklep-ewa.pl

Hey!

Dziś chciałam Was gorąco zaprosić do wzięcia udziału w najnowszym Diabelskim Wyzwaniu w DM :) Tym razem sponsorem wyzwania jest sklep-ewa.pl!  Na blogu DM możecie przeczytać wywiad z Ewą - właścicielką sklepu i ze mną, dowiedzieć się jakie wytyczne dla Was wymyśliłam oraz obejrzeć przecudowne inspiracje dziewczyn z DM.

a moją inspiracją do tego wyzwania jest taki oto Tag:





Do wygrania w Diabelskim Wyzwaniu jest bon na zakupy w sklep-ewa.pl


a tą słodką sowę z mojego Taga znajdziecie w sklepie wycinanka.net!


Pozdrawiam

4 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fantastyczna, radosna kartka, podoba mi się bardzo :)

Aga Michniewicz pisze...

Moniu dzięki :* Tylko to Tag a nie kartka :P

Kreatywna Pracownia Love Handmade pisze...

Ale urocza praca :)

Magdalena Deberny pisze...

Cudny tag!! Bardzo mi się podoba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...