15 stycznia 2014

LO w szarościach i nowina!

Witam wszystkich nocną porą :) Dziś przychodzę do Was ze wspaniałą dla mnie wiadomością. Dołączyłam do cudownej grupy projektantek Piątku Trzynastego!


W ramach swojego debiutu przygotowałam trzy pracę które wraz z krótkim opisem mojej skromnej osóbki możecie zobaczyć na Piątkowym blogu.

U mnie na blogu pokaże Wam dziś jedną z nich. Jest to LO  z moim zawsze uśmiechniętym synkiem w całości wykonane na papierkach P13 z kolekcji UŚMIECH PROSZĘ






W LO wykorzystałam przecudne tekturki z wycinanki:
piktogramy w kołach
proporczyki
serduszka 2
strzałki - arrows
alfabet
strzałki z serduszkami
plaster miodu
aparaty zestaw

Pozdrawiam i do następnego


4 komentarze:

iluszka pisze...

Gratuluję tak wspaniałego wyróżnienia, a LO fantastyczne!

el pisze...

gratuluję

[Kasia] pisze...

Gratuluję dołączeni do DT, a LO jest fantastyczne - dużo elementów, a każdy pasuje :)

mosia pisze...

świetny scrap!
i gratulacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...