11 stycznia 2014

Mediowy TAG

Witam!

Dawno u mnie nic nie było, ale jak człowiek choruje to od razu traci wenę do tworzenia. Jednak powoli wracam do zdrowia, na szczęście z głuchotą prawego ucha i zawalonymi zatokami już da się jakoś pracować ;)

Dziś chciałam Wam pokazać TAG. Jest to forma pracy po którą sięgam bardzo rzadko, ale po zrobieniu tego taga to się zmieni. Strasznie przyjemnie mi się go robiło, jestem z niego bardzo zadowolona i już mam ochotę wyczarować następny :D

Decydując się na kolorystykę TAGa, ograniczyłam się do brązu i jego odcieni, co nawiązuję do najnowszego Wyzwania # 21 - Monochromatycznie, jakie na początku stycznia ruszyło na blogu sklep-ewa.pl, na które Was serdecznie zapraszam.







do wykonania TAGa użyłam między innymi:

wycinankowych produktów:
budziki ze sklejki z kolekcji O Świcie
trybikowe dekory z kolekcji STEAMPUNK
ażurowe listki z kolekcji ART NOUVEAU

oraz produktów ze sklep-ewa.pl
gesso
gel medium
brązowa mgiełka
bursztynowa mgiełka
mikrokulki szklane 2mm

Pozdrawiam Was serdecznie


8 komentarzy:

krystynas pisze...

Coś niesamowitego - tyle tu pięknych szczegółów i szczególików. Fantastyczny mixed mediowy tag.
Pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne kolory, fantastyczne faktury :)

JaMajka pisze...

Mnóstwo świetnych szczegółów! ♥

Dorota pisze...

Rewelacyjny tag!

mosia pisze...

fantastyczny!

truskawkaM pisze...

cudny jest ! taki do zmacania

[Kasia] pisze...

O! To się nazywa mediowanie :) genialny jest!

Evik pisze...

Jestem zachwycona całą formą. Aż mi się tak chce!!!!Musiałaś mieć mnóstwo zabawy przy tworzeniu TEGO taga:) Rewelacja! A dodatkowo te kolorki. Cudne brązy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...