29 stycznia 2014

Męska kartka urodzinowa

Hey!

Dziś pokaże Wam karteczkę którą wykonałam na prośbę koleżanki dla jej taty z okazji jego 60-tych urodzin. Długo nad nią myślałam bo strasznie nie chciałam robić męskiej kartki z typowymi męskimi atrybutami jak trybiki, samochody itp. W końcu udało mi się zrobić. W 100% nie jestem z niej zadowolona, bardziej tak w 90% ale najważniejsze że koleżance bardzo się podobała solenizantowi też :D






Tą świetną krateczkę tło dostaniecie w sklepie wycinanka.net


Po pozostałą listę materiałów użytych do wykonania kartki zapraszam na blog sklepu-ewa.pl

Pozdrawiam i do następnego ;)



9 komentarzy:

Scrap kreacje pisze...

Cudna praca :) Taka inna, aż miło popatrzeć :)) Pozdrawiam

ibisek pisze...

Aga, czadowa kartka!
A jeszcze się pochwal jak zrobiłaś kwiatka, bo cudny jest!!!

iluszka pisze...

Robi wrażenie - jest fantastyczna! Oj tak, kwiat boski!

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Ibisku jak wpadniesz do mnie po papierki to ci pokaże jak go zrobiłam :) Może od razu jakiejś kawki się napijemy i poplotkujemy :)

Magdalena Deberny pisze...

Świetna!! Bombowy kwiatek

ja-Renii pisze...

Kartka super! I do tego niebieska :)
Pozdrawiam
Renii

el pisze...

świetne tło zrobiłaś

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Mi się bardzo podoba, jest po prostu fantastyczna :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...