30 stycznia 2014

Kalendarz na 2014 rok.

Hey Wszystkim!

Zanim Wam pokaże co przygotowałam w ramach swojej ostatniej inspiracji na 13 arts, chciałam Wam serdecznie podziękować za wszystkie przemiłe komentarze jakie zostawiacie u mnie na blogu. Bardzo Wam dziękuję :* Bardzo fajnie jest wiedzieć że moje twory podobają się komuś jeszcze a nie tylko mi :P

A co do wspomnianej pożegnanej inspiracji.....

Postanowiłam przygotować mediowy kalendarz na bieżący rok. O tym jak powstawała przeczytacie na blogu 13arts u mnie pokażę Wam tylko zdjęcia :)










Oprócz całej gamy produktów 13arts do wykonania kalendarza użyłam tez cudnych tekturek z wycinanki:
gałązki z kolekcji ART NOUVEAU, ramkę OKRĘGI, zestaw OKRĘGÓW


Pozdrawiam

5 komentarzy:

mosia pisze...

jest naprawdę fantastyczny!

Kasia Bogatko pisze...

Cudeńko! Piękne kolory i faktury :)

krystynas pisze...

Jak patrzę na Twoje cudne mediowe pracę, to aż kusi żeby samemu spróbować :) może w końcu i ja zaszaleję
Faktury, detale i kolorystyka robi wrażenie - cudny kalendarz.
Pozdrawiam

Agnieszka(AgaP) pisze...

Wow! Świetnie wychlapany- kolory baaaardzo optymistycznie nastrajające do Nowego Roku ;-D

Ewa Kierzek pisze...

Mrr, ale mi się podoba taki kalendarz!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...