26 listopada 2011

Kartka torebka...

...I to razy dwa :D Kwiat Dolnośląski reaktywował, Szablonetkę. Jako pierwsze Czarownica przygotowała szablon kartki torebki. 

Za pomocą tego szablonu stworzyłam dwie kartki, które się od siebie różnią. Ogólnie torebek damskich mam zaledwie, 3 z czego wszystkie są wielkie i pojemne. Nie za bardzo wiedziałam jak "ugryźć" ten szablon, więc zanim zabrałam się do pracy weszłam na allegro, na galanterie i dodatki i z godzinę czasu oglądałam różne aukcje z różnymi torebkami, od eleganckich kopertówek  po męskie biznesowe aktówki. No i kiedy w mojej głowie zrodził się już pomysł, zabrałam się do pracy i powstały one...

Cukierkowa dla małej dziewczynki. 
Najwięcej problemu sprawiła mi ta papierowa koronka. Powstał też do niej tag (chowany w środku w kieszonce), ale jeszcze go nie sfotografowałam. (zrobię to lada dzień) A te urocze kwiatuszki które widzicie w środku zrobiła Ziuta :)
 
  Z czerwonym motylem dla nastolatki? Tutaj najbardziej pracochłonnym elementem była klamra. Namęczyłam się z nią troszkę, ale efekt końcowy zły chyba nie jest :)  W środku, w kieszonce ma chowany tag motylka.



A skąd te Tagi? Ano z stąd, że na scrapki.pl jest wyzwanie#17 - z kieszonką. Warunek: należy wykonać dowolną pracę (niekoniecznie papierową), w której obowiązkowym elementem jest jedna kieszonka i coś w niej. Przy czym to coś nie musi być własnoręcznie wykonane. Chodzi o to rzeczy było widać zastosowanie kieszonki.W związku z czym obie prace zgłaszam na w.w wyzwanie :)

No i w końcu miałam okazje użyć stempelków ze scrap.com.pl Czadowe są te motyle! 
 
Na koniec napiszę że miałam okazję spędzić dzisja przemiło czas w towarzystwie koleżanek z KD, a gościła nas u siebie w domu Ayeeda :D

podczas czasu spędzonego w większości na plotkowaniu powstało takie oto cudowne dzieło

po więcej zdjęć i relację ze spotkania, zapraszam do Krulika :D Naszego Kwiatowego fotografa :)

pozdrawiam
wikucha

6 komentarzy:

ziutka pisze...

prześliczne torebeczki, a z tą klamrą to zaszalałaś! super!
cieszę się, że do czegoś CI się te przydasie... przydają :)
pozdrawiam

Dorota pisze...

Słodkie torebeczki i jak zwykle u Ciebie dopracowane w każdym szczególe (super klamerka!)

KOLOROWY ptak pisze...

świetne torebeczki!
a kolaż jest po prostu obłędny :D

Magda(i)Lena pisze...

Wspaniałe są obie torebki - bardzo oryginalny pomysł na kartkę. Świetne prace!

Anula pisze...

Śliczne torebeczki:)

Karkakg pisze...

wow!
te torebki są super!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...