22 listopada 2011

Piwniczny gość :)

Ostatnio wspominałam wam o pewnym Gustawie. W końcu zrobiłam mu zdjęcia :D Mojego gościa zgłaszam na wyzwanie#3 "Strachy na lachy" do Kreatywnego Zakątka

 Musze wam napisać że nietoperze to drugie na liście moje ulubione nieudomowione zwierzę odkąd tylko sięgam pamięcią (na pierwszym miejscu jest miś Panda :D )

Netoperek został uszyty z filcu, do środka napchałam wypełnienia z poduszki "jaś", skrzydła, uszy i stopy szeleszczą (jak zabawki dal dzieci). Moja córka dostała ode mnie sowę więc nietoperz jest dla synka :D A na pomysł takiej scenerii do sfotografowania Gustawa, wpadł mój mąż :)
 


A jutro  będzie bardzo liftowy wpis ;)

pozdrawiam wszystkich serdecznie
dziękuje za odwiedziny
wikucha

P.S.1
Pochwalę się Wam że mój mąż ma swojego bloga :D Od razu dodam że nie będzie to typowy blog scrapowy ponieważ największa miłością mojego męża (zaraz po mnie i naszych dzieciach :P ) są stare motocykle (Junak, SHL, WSK, Sokół itp.), stare samochody (warszawa, maluszek, syrenka, trabant itp.) i stara kolej :D

P.S.2 
Nie wiem czy pamiętacie ale kiedyś wspomniałam że jak mój licznik odwiedzin dobije do 7tyś. to zorganizuje swoje pierwsze candy :) 
No więc mój licznik już przekroczył tą liczbę w związku z czym 1 grudnia rusza moje Licznikowe Candy :D

7 komentarzy:

ziutka pisze...

nietoperek pierwsza klasa!! na 1 zdjeciu to sie zastanawiałam CO TO JEST aż tu nagle KTOŚ się odsłonił, myślałam, że buchnę śmiechem!!! po prostu cudny! kochana!! męża to masz niezłego przystojniaka ;) hihi
z niecierpliwością wyczekuję na candy ;) coś mi się wydaje, że i ja cosik zorganizuje ale najpierw muszę zrobić "porządki" więc zapraszam w najbliższej przyszłości :)
pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Słodziutki ten nietoperz.
Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
Pozdrawiam
Kaśka DT Kreatywny Zakątek

Colorina pisze...

Jaki słodziak:)rewelacyjne wykonanie i fantastyczna sesja foto:)dziękujemy za udział w zabawie:)Colorina-DT Kreatywny Zakątek

Krasnaya pisze...

Fantastyczny nietoperz! Uwielbiam takie filcowe stworki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam, Julia - DT Kreatywny Zakątek

kartkomania.com pisze...

Fajniutki ten nietoperek :)

siostry dwie pisze...

Świetny, ale w ogóle niestraszny :D Przesyłamy nasze wyróżnienie za możliwość napawania oczu Twoimi pracami:
http://wytworysiostrsza.blogspot.com/2011/11/specjalnie-dla-manki-wyroznienie.html

Dorota pisze...

Bardzo sympatyczny nietoperz i wcale niestraszny ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...