17 listopada 2011

SCRAP!

Tak, tak :D Zgodnie z wczorajszą obietnicą dzisiaj prezentuję wam swojego pierwszego scrapa (nie wiem czy ostatniego czy nie...to się okaże) Scrap powstał do wyzwaniowej mapki GOscrap  Jestem  z niego zadowolona, chodź totalnie się na tym nie znam i nie wiem, czy wszystko dobrze zrobiłam. Ocenicie sami ;)
Literki M,L i T wycięłam w tekturze modelarskiej i okleiłam papierem, resztę wydrukowałam i odpowiednio wycięłam i przycięłam (zapomniałam tylko jak zwykle, przed sfotografowaniem, pododawać polskie znaki do czcionki)   
 

Wybaczcie jakość zdjęć ale robiłam je już po 20:00, więc przy kiepskim pokojowym świetle. Niestety mój namiot bezcieniowy nie jest dostosowany do tak dużych formatów :) 

Jutro może uda mi się w końcu sfotografować Gustawa i kartkę którą przedwczoraj zrobiłam, też na wyzwanie. 

pozdrawiam
wikucha

5 komentarzy:

Dorota pisze...

Aga, brawo!! Super, że się przełamałaś i zrobiłaś scrapa. Fajny jest! Buziaki :*

Aga Michniewicz pisze...

Dzięki Dorotko :)

Scraperka pisze...

śliczny scrap:) przy okazji zapraszam na candy:)

kartkomania.com pisze...

Aga - jak na pierwszy jest super !

Aida Domisiewicz pisze...

no to pierwsze koty za płoty - wyszło świetnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...