23 listopada 2011

Liftowo

Tak jak wczoraj wspomniałam, dzisiejszy post będzie bardzo liftowy :) Na pierwszy ogień idzie liftowe wyzwanie na Diabelskim Młynie. Liftowana była kartka Stacy

A to moja wersja. W męskim wydaniu :)

kolejne liftowe wyzwanie podjęłam na Kwiecie Dolnośląskim :) 
Do zliftowania jest scrap Almadr. Zrobiłam dwa lifty. Jeden to LO a drugi to wpis do wędrującego przepisnika k.a.s.i.

A moje wersje prezentują się tak:


ten tekturowy napis wycinałam z birmaty i obkleiłam papierem po czym potraktowałam distressem i craclerem, niestety pod koniec szycia maszyna mi zaświrowała co można zobaczyć przy tym zygzakowatym przeszyciu.

no i wpis do wędrującego przepisnika k.a.s.i. Temat - Obiad w 15min. Miałam nie lada problem bo tak szybkie obiady rzadko kiedy robię :) 

 niestety to jedyne, sensowne zdjęcie jakie posiadam. Fotkę robiłam na szybko na ostatnim Kwiatowym spotkaniu bo w domu zapomniałam :/ No i odnoszę wrażenie że za dużo tam tego wszystkiego....mogłam zrezygnować z tych kropek (niestety nie miałam czym "chlapać")

 no i to tyle na dzisiaj :)
pozdrawiam Wszystkich
życzę spokojnej nocy
wikucha

4 komentarze:

Aida Domisiewicz pisze...

Wikucha ta kartka mnie POWALIŁA!!! I widzę mój guziczek :):):) Jest rewelacyjna! Pozostałe prace też są świetne!!!

Aga Michniewicz pisze...

Kurcze no właśnie! Zapomniałam napisać skąd mam ten czaderski guzik! Dla mnie to on taki Rockowy jest, z pazurem :D

I dziękuję :)

Noami pisze...

piekny kwiatek zrobilas przy tej karteczkce :)
dziekuje za udzial w zabawie na Diabelskim Mlynie:)
pozdrawiam
Noami

Unknown pisze...

I like the background of your card with the light orange color see the background of your card with autumn leaves ,But i don't agree with the pics shape ,i think you can change the shape of your photos..........Isn't this set amazing?????

clear cards
print membership cards

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...