13 listopada 2011

To co lubię najbardziej...

 ...czyli wyzwania :D Moja niemoc twórcza mnie opuściła z czego niezmiernie się cieszę :) Od mojego ostatniego posta powstały 4 kartki, wpis do przepisnika, Gustaw(pewne stworzenie, na pewne wyzwanie ;P ) i scrap! (TAK, TAK SCRAP!) ale dzisiaj pokażę wam tylko trzy kartki. W pierwszej i ostatniej miałam okazje wykorzystać mój ulubiony stempelek ze scrap.com.pl i moje ukochane ćwieki :D Niestety tylko jeden ale za to z jakim efektem :D 

Pierwsze dwie powstały do mapki Mojo Monday 214 - Contest. Kartki mimo tego że do tej samej mapki zrobione, różnią się od siebie całkowicie :) No i nie będę ukrywać że ta pierwsza koszmarnie mi się podoba :D


Wreszcie miałam okazję wypróbować przepis na kwiatka według Luny który pojawił się jakiś czas temu na naszym Kwiatowym Blogu :D

I druga karteczka do tej samej mapki :) 

Trzecia kartka którą chcę wam pokazać powstała na wyzwanie #16 Guziki i Wstążki na Digi-Scrapie. Zmarnowałam 3 kartki A4 zanim udało mi się narysować mapkę która w pełni mnie zadowoliła :) No ale w końcu mi się udało i powstało takie cudeńko (moim skromnym zdaniem ;) )

Z kartki jestem bardzo zadowolona, a mapkę którą sobie do niej wyrysowałam wykorzystam już niebawem do innych kartek ;) 

Na sam koniec, chciałam wam jeszcze przypomnieć o trwających wyzwaniach na Kwiecie Dolnośląskim


Zachęcam wszystkich do zabawy :) 

I na dzisiaj to tyle :)
Wkrótce znowu wam coś pokażę :)
Tymczasem życzę wam dobrej nocy
Pozdrawiam serdecznie
wikucha

7 komentarzy:

jolagg pisze...

Dziękujemy za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl... wspaniałe kartki!
Pozdrawiam'
jolagg DT

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczne karteczki. Kwiatki ze wstążek i guziczków prezentują się pięknie i elegancko :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu digi-scrap.pl

ziutka pisze...

ciekawy pomysł na ten kwiatek! skoro TE kartki TAK wyglądają to ja się już nie mogę doczekać przepisnika :D:D:D
Pozdrawiam ;)

Caro-ART pisze...

Piękne kartki :)
Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
Karolina DT digi-scrap.pl

Julee (Vervegirl) pisze...

These are all just beautiful! Thanks for playing Mojo Monday!

Unknown pisze...

Urocza karteczka dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap

krystynas pisze...

Dziękuję za inspiracje, spróbowałam się zmierzyć z liftem w ramach wyzwania na forum.
Pierwsza zdecydowanie najpiękniejsza.
Pozdrawiam ciepło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...