30 listopada 2011

Wymiankowe Mikołajkowe ATC - "Prezent pod poduszkę"

Mój pierwszy Ateciak jaki wykonałam dotarł już na miejsce. W drodze losowania do obdarowania została mi "przydzielona" K.a.s.i.a. Jaki miałam pomysł na ATC?. Miało być ShadowBox, miał on imitować zapakowany prezent a po otwarciu "wieczka" oczom k.a.s.i. miały ukazać się trzy czekoladki Merci (bo tyle się mieści w tak małym formacie) a pod nimi przymocowana do dna karteczka z kilkoma słowami ode mnie. Niestety jakoś tak po zrobieniu samego "pudełka" pomysł z imitacją prezentu przestał mi się podobać, nowego nie miałam i tak to moje nieszczęsne ATC poleżało w przydasiowej szafie zanim nie wpadłam na nowy pomysł a zrodził mi się dokładnie taki jak widać na załączonych zdjęciach.








Karteczka która miała trafić do środka, trafiła na wierzch wieczka a w środku znalazł się mini albumik na rodzinne, świąteczne zdjęcia :D Albumik jest na stałe przymocowany do Ateciaka

no i to tyle na dzisiaj :D
pozdrawiam wszystkich serdecznie
bardzo dziekuję za odiwedziny i pozostawione komentarze
wikucha :)

P.S. 
Na Kwiecie Dolnośląskim pojawiła się moja sylwetka :) Pozwoli wam to troszkę lepiej mnie poznać :) Nie lubię pisać o sobie, w ogóle nie lubię pisać, bo mam wrażenie, że jestem kiepska we wszelkich "wypracowaniach", no ale źle nie wyszło :)

9 komentarzy:

kartkomania.com pisze...

Superowy !!!

Kasia pisze...

jest śliczny :) ale o tym już pisałam w kilku miejscach; dziękuję :)

Katarina pisze...

Super wyszedł :)

BellaArt pisze...

Świetny!:)

Muszelia pisze...

Fantastyczny! Albumik jest zaskakująco pojemny... cudeńko.

Aida Domisiewicz pisze...

Ale cudo! Fantastyczny pomysł i wykonanie!

Aga Michniewicz pisze...

Dzięki dziewczyny :*

A.a.s.i.u. cieszę się że Ateciak ci się podba :) Mam nadzieję że dasz radę wkleić do niego jakieś mikro zdjęcia :D

aaa pisze...

Cudny! Praca wymagała niezwykłego zaangażowania! Bardzo cieszę się, że przesyłka ode mnie spodobała Ci się KOchana. Odpowiadając na Twoje pytanie będzie mi bardzo miło jeśli pochwalisz się tym co dostałaś ode mnie :)

Made by Aisia pisze...

Świetna praca!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...