1 grudnia 2011

CANDY!

Witam Wszystkich serdecznie :D Mój licznik odwiedzin dobił już a nawet przekroczył 7tys. odwiedzin w związku z czym, zgodnie z zapowiedziami ogłaszam Licznikowe Candy :D


Z racji tego że Candy związane jest z cyfrą i to siódemką, do wygrania będzie paczka składająca się z 7 zestawów:

1. zestaw papierów do scrapbookingu
2. zestaw papierowych kwiatków
3. zestaw wstążeczek
4. zestaw ćwieków
5. zestaw guzików
6. zestaw 4szt. maty magnetycznej 20x20cm.
7. miks scrapowych przydasi (tekturki, skrawki papieru, klej Magik, sznureczki i wszystko to co może się przydać przy tworzeniu scrapów)

Czas trawa Candy - od dzisiaj do 31.12.2011 do godz. 23:59

losowanie odbędzie się 1 stycznia 2012r. za pomocą Random.org

I jeszcze kilka zasad na koniec :D

Aby wziąć udział w Candy należy:
- zgłosić się poprzez system inlinkz
- wkleić u siebie na blogu, na pasku bocznym informację o candy (z powyższym zdjęciem), wraz z linkiem zwrotnym do tego posta
- będzie mi miło, jeśli dopiszesz się do obserwatorów mojego bloga (ale nie jest to konieczne)
-niestety z powodu kosztów, udział w Candy mogą brać tylko osoby z Polski, chyba że jesteś za granicą ale adres do wysyłki będzie w Polsce :)

pozdrawiam i życzę powodzenia :D




37 komentarzy:

Muszelia pisze...

Ach co tam, będę pierwsza :)

ziutka pisze...

oczywiście nie mogło mnie tu zabraknąć :):)
pozdrawiam :)

frogus_80 pisze...

Oj to ja też się zapisuję :D

Małgooś pisze...

I ja też:)

Aida Domisiewicz pisze...

No dobra, skusiłaś mnie:):):)

Pani Motylkowa pisze...

Ale tu słodkie candy, oczywiście się na nie zapisuję :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świąteczne candy :)

clos pisze...

jezu, niech w tej paczce znajdą sie jeszcze muffinki-niespodzianki;)))

Anja pisze...

Jakie fajne!

Unknown pisze...

Super! Staję w kolejce ;)

LavInArt pisze...

Ależ słodkości przygotowałaś :)

Magdalena pisze...

Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

Karkakg pisze...

super, ja również z chęcią się zgłoszę ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Witaj :) Ustawiam sie w kolejce i trzymam za siebie kciuki bo losowanie bedzie w dniu moich urodzin :) :)
Mieszkam w Anglii ale mama w Polsce.
Pozdrawiam, Asia

Polcia pisze...

dostałam mój numerek z dziennika ze szkoły ;D

Madziarrra pisze...

Ja chcę muffinkę :P Skusiłam się, znając zawartość twoich magicznych skrzynek ;)

agapa pisze...

Staję w ogonku po te wszystkie słodkości...aż ślinka leci:0

Anonimowy pisze...

Cudowne candy ;) Zapraszam do mnie

Aga pisze...

moze mi sie poszczesci :)

barbaratoja pisze...

Ale fajnie, tak nas mało, co ja sie ciesze jak ta gł... przecież sama wici rozesłałam, zaraz zrobi się tu tłok;-)))

krystynas pisze...

Ależ słodkości, pozdrawiam serdecznie.

Wiola pisze...

Witam i zapraszam do mnie www.kufrowe-rupiecie.blogspot.com jestem poczatkujaca wiec niewiele u mnie sie znajduje .Pozdrawaim

Unknown pisze...

A u mnie banerek i link w zakładce konkursy ;))

Anonimowy pisze...

:)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Witaj, trafiłam do Ciebie przez piękne zdjęcie smakowitych babeczek, a okazuje się że łączy nas ta sama pasja :)
Jeśli pozwolisz z chęcią zapiszę się do obserwatorów i na Candy, w rewanżu zapraszam do mnie na torcik
http://mimowolnezauroczenia.blogspot.com/2011/11/zapraszam-na-tort.html
pozdrawiam
mz

Kasia pisze...

Gratuluję takiej liczby odwiedzin. Życzę Ci dalszych sukcesów i chętnie przyłaczam się do zabawy.

AgapeArt pisze...

banerek dodany :) tutaj :)http://agapeart.blogspot.com/
zapraszam również do siebie na candy na drugim moim blogu :)

Rachel pisze...

o, oglądałam twój scrap i zacheciłas mnie swoim zaproszeniem do ustawienia sie tu w kolejeczkę:)
pozdrawiam!:)

niga pisze...

i ja dołączam do listy osób oczekujących na szczęście :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

Hej, chętnie wezmę udział w Twoim CANDY ;)

Pozdrawiam cieplutko i lecę przeglądać Twoje posty ;)

Anonimowy pisze...

Liczę na takie cudeńka :) magdalena.b.k@gmail.com

Anonimowy pisze...

Ja również chętnie się dołączę kazmierczak.lukasz@wp.pl

raeszka pisze...

Super candy z wielką chęcią i nadzieją na wygraną się zapisuję :).

Égotiste pisze...

Jestem obserwatorem i umieściłam u siebie banerek ;) super nagrody, może mi się poszczęści?

Anonimowy pisze...

super te cudenka, postoję w koilejce, pozdrawiam
maria.55@wp.

piatek,30.12.2011

Pchle psotki pisze...

Jakie słodkości, stoję w kolejce

ecila pisze...

mówią, że ostatni będą pierwszymi ;))

Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

Misioka pisze...

Zgłaszam chęć udziału w takim wspaniałym Candy :) Zapraszam też na Candy u mnie :) http://misioka.blogspot.com/

Pozdrawiam cieplutko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...