31 grudnia 2011

Happy New Yer

Witam Wszystkich serdecznie. Jest to mój ostatni post w 2011roku :D

Na początek chciałam życzyć Wam Szczęśliwego Nowego Roku, wspaniałej zabawy sylwestrowej, spełnienia marzeń, niekończącej się weny twórczej i dni wypełnionych miłością.

A na zakończenie posta. Kolejny torcik na zamówienie :) Podobał się i smakował bardzo z czego jestem niezmiernie zadowolona :) Środek to Pina-Colada
niestety jeszcze nie dorobiłam się własnych wykrawaczek do lukru plastycznego. Wiec standardowo ozdoby kupiłam TUTAJ

No i przypominam że do dzisiaj do północy trwa moje Licznikowe Candy :D 

Pozdrawiam serdecznie
do zobaczenia w Nowym 2012 roku :D
wikucha 

7 komentarzy:

cieplaczek pisze...

jaki smakowity torcik!
również życzę wiele weny i radości z pieczenia tych cudów ;)

Aga pisze...

tort przepiekny, wszystkiego dobrego w Nowym Roku

ziutka pisze...

i Tobie kochana wszystkiego dobrego na ten Nowy nadchodzący rok :) niech przyniesie nam wiele powodów do radości :)
a jak jeszcze raz zobacze u Ciebie takie pyszności to... chyba zjem monitor ;)
Buźka pozdrawiam :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku!

Tort cudny :)

Égotiste pisze...

również życzę szczęśliwego Nowego Roku. Oby był lepszy od poprzedniego i gorszy od każdego następnego ;)

Lakuna pisze...

wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

Égotiste pisze...

dziękuję serdecznie za obserwowanie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...