11 grudnia 2011

Kolejny urodzinowy zesatw, Mojo Monday, zaległości i kilka informacji :)

Witam :D Nazbierało mi się kilka zaległości więc dzisiaj będzie hurtowo :) A więc zaczynam!

Na początek urodzinowy zestaw dla małej Hani - kartka i tort.
Wytyczne jakie dostałam to takie że kartka miała być zrobiona według tej samej mapki co dla Tygrysa a tort miał być kwadratowy, o smaku śmietankowym (dodałam od siebie brzoskwinie) i oblany czekoladą. Niestety polewa nie wyszła mi tak jak chciała, ogólnie tort wyszedł fajnie ale nie jestem z niego w pełni zadowolona (jeśli chodzi o wygląd!) Na szczęście podobał się tym co miał się podobać i smakował ponoć baaaaaardzo więc się ciesze :D
 

cukrowe ozdoby standardowo kupiłam u tej przesympatycznej pani :) 
 
Następna w kolejce jest kartka do mapki Mojo Monday 218 - CONTEST Nie uwierzycie ale jak nigdy, zrobiłam ją w ekspresowym tempie 20min. :D Nigdy żadnej kartki jeszcze tak szybko nie zrobiłam. A kartkę zrobiłam w ramach wyzwania na KD Kartki#2 - Kartka świąteczna inaczej. Jedyne wytyczne w wyzwaniu to: Zakaz na kolory czerwony, zielony, brązowy (bordo tez nie wchodzi w grę!!!) jako baza, papier czy dodatki. 

 Jak wiecie brałam też udział w Mikołajkowej wymianie ATC. O moim możecie poczytać tutaj a do mnie trafiło takie oto cudo!

Te słodkości dostałam od Marzenki, której jeszcze raz bardzo dziękuję!!!

Przy okazji posta przypominam Wam o trwającym do 31 grudnia, moim Licznikowym Candy!!!!

 Zachęcam wszystkich do zapisów :D Nagroda jest spora!!!

Pozostając w tematyce słodkości, zapraszam również wszystkich do zapisów na Powitalne Candy na naszym Bazarze Dolnośląskim.

Przypominam również że do 17 grudnia trwa aukcja obrazu dla Millu

Uf! No i to chyba wszystko :D Mam nadzieje że o niczym nie zapomniałam :) Lecę ozdabiać babeczki :) (jak zdążę to zdjęcia zrobię :D )

Niedawno dostałam tez wyróżnienie od Sióstr Dwóch. Niestety dalej nie uzbierałam 15 blogów do wyróżnienia (strasznie ciężkie zadanie!!!) ale obiecuje że jak nie dzisja to już jutro dopełnię formalności z tym związanych :D

pozdrawiam Wszystkich zaglądających i czytających
Dziękuje wszystkim za komentarze
Życzę udanej niedzieli :)
wikucha

3 komentarze:

ziutka pisze...

ach kolejne słodkości - tym razem do... zjedzenia ;) pyszności czarujesz!! a karteczka fajniusia taka radosna jak dla dziecka być powinna :)
pozdrawiam ;)

Magdalena pisze...

Super! Gratuluję wyróżnienia ! :) Pozdrawiam cieplutko :)

Lakuna pisze...

fioletowa kartka mnie urzekła. nie wierzę, że to dwudziestominutówka. ja bym siedziała nad nią z godzinę. gratuluję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...