23 grudnia 2011

Prezent dla męża

Witam wszystkich. Święta coraz bliżej, więc wikucha w kuchni siedzi :D Między pieczeniem i gotowaniem znalazłam chwilkę żeby wpaść na bloga i zaprezentować Wam drugi (również ślubny) z trzech blejtramów, jaki powstał podczas twórczej soboty z Ayeedą. Jest on prezentem świątecznym dla mojego męża, z racji tego, że ciężko było by mi go przed nim ukryć nie pakowałam go w papier i nie chowałam pod choinką, po prostu mój małżonek dostał go już w zeszłą sobotę. Spodobał mu się bardzo, z czego niezmiernie się cieszę. Zdjęcie, którego użyłam jest jednym z wielu naszych ulubionych. Blejtram ma wymiary 30x40cm. 

Na zdjęciach niestety tego nie widać ale blejtram się ładnie mieni a o kolorystyce dzieła zadecydował kolor ścian w naszym pokoju :) No i nie wiem czemu zdjęcia wyszły tak blado :/ Specjalnie robiłam je na dworze a mimo to wyszła taka mała kiszka. Ten jasny kolor to zieleń jakby się kto pytał :D

No i to tyle na razie :)

Uciekam dalej piec 
Nie jest to mój ostatni post, więc życzeń wam jeszcze nie składam :)

 pozdrawiam
wikucha

8 komentarzy:

Muszelia pisze...

Nie mogę się doczekać trzeciego... To była bardzo twórcza sobota :)

ziutka pisze...

musiałam kilka razy przejrzeć zdjęcia bo się jak zwykle ;) zapatrzyłam się na... zdjęcie hihi :) nie będę Cię stresować przed Świętami bo Ty wiesz, co ja myśle ;)
a robota świetna! ciekawa kompozycja :)
Pozdrawiam :)

Rom-a pisze...

Cudne te Twoje! Można je podziwiać bez końca.

Lakuna pisze...

praca jest przepiękna. widać instruktaż Ayeedy :)
życzę wesołych świąt. Lakuna

Aida Domisiewicz pisze...

W rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy:):):)

Radosnych, spokojnych i pełnych ciepła Świąt:*

Kasia Udalska pisze...

Wow, genialna praca!! I kolorystykę ma cuuudną! :*

zancia pisze...

ale cudo:0 pozdrawiam :)

clos pisze...

przepiękny!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...