28 grudnia 2011

Dla zabicia nudy

Od trzech dni siedzę i próbuję zmienić sobie wygląd bloga. Co nieco już pozmieniałam ale jeszcze tło mi nie odpowiada i kilka drobnych rzeczy. Podczas poszukiwań idealnego tła natrafiłam na scrappasion (w ogóle to mam ostatnio straszne problemy z dostaniem się na to forum O_o) na post w którym jakaś scraperka (przepraszam ale nie pamiętam kto i nie wiem już gdzie ten post jest) podała stronkę do programu z tworzeniem Digi scrapów Scrapblog. Mimo że grafikiem komputerowym jestem miernym i to bardzo, to tak sobie pomyślałam, że w ramach zabicia nudy (dzieci już śpią a mąż męczy się z szopką) zrobię sobie takiego scrapa do mapki wyzwaniowej na KD

Z angielskiego jestem kiepska, na temat digi scrapbookingu nie wiem kompletnie nic ale sobie tak teraz siedziałam i w dwie godzinki wydzióbałam coś takiego. W końcu jak człowiek nie spróbuje :)


Niby wiele rzeczy jest tam dostępnych etc. ale tak czy siak to co akurat mi się najbardziej podobało, było dostępne za jakieś kredyty :/

Co o tym myślicie? Mi ogólnie się podoba, mężowi też, chodź pewnie jak bym miała możliwość i bardziej się na tym znała to co nieco bym poprawiła. 

LO-sa zgłaszam na wyzwanie mapkowe w KD :) 

no a na fotce jest mój szkrabonek mały :D

Pozdrawiam 
Wikucha

9 komentarzy:

Aga pisze...

pieknie Ci wyszlo :)

fussia pisze...

Ekstra i jeszcze od tak dla zabicia nudy :P a co tam. Podziwiam :)

Aida Domisiewicz pisze...

to musisz się częściej nudzić:) Super!!!

ziutka pisze...

ha! taki radosny ten digi scrap ;)
Muszę CI powiedzieć, że niesamowita szczęściara z Ciebie ... samymi przystojniakami się otaczasz hihi ;)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Super scrap, te skrzydła i trawa na górze bardzo mi się podobają.

Trzpiot pisze...

no i super wyszło :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

Lakuna pisze...

wg mnie stronka wygląda przepięknie - czysta i jasna. a digi bardzo fajny wyszedł. podziwiam, bo mi coś nie wychodzą :)

Dorota pisze...

Aga, digi scrapy to zupełna abstrakcja dla mnie. Twój wygląda świetnie!
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz nieustającej weny twórczej! :*

Anula pisze...

Świetny scrap! Dla mnie digi to czarna magia, więc tym bardziej podziwiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...