18 grudnia 2011

Ślubny blejtram

Witam wszystkich :) Wybaczcie że tak rzadko pisze i publikuję prace ale strasznie mało czasu mam ostatnio. Wczorajszą sobotę spędziłam u Ayeedy :D Była to bardzo pracowita i twórcza sobota :D  Na tym jednoosobowym warsztacie z mixedmedia, powstały trzy boskie dzieła. Na razie pokazuje jedno. Powędrowało ono do mojej kuzynki. Razem z mężem dostali je ode mnie w ramach prezentu pod choinkę :)  
Blejtram podobał się bardzo. Niestety zdjęcia wyszły mi strasznie kiepsko :(  Do tego nie byłam w stanie zrobić bardziej szczegółowych fotek. Mam nadzieje że mnie Ayeeda za to ie udusi. Ale kuzynce już zapowiedziałam że wpadnę do nich w odwiedziony w słoneczny dzień żeby móc porobić ładne i szczegółowe zdjęcia :) Po twórczej sobocie z Ayeedą zakochałam się w tej technice strasznie. Od tygodnia zbierałam złom, koronki i co tylko popadnie, dokupię sobie tylko jeszcze mgiełki, gesso, wiadro kleju 
I BĘDĘ SZALEĆ :D

No a teraz dzieło...pierwsze z trzech jakie mam do pokazania ;) (nie pamiętam tylko formatu O_o ale się dowiem jaki to)

Szkoda że moje fatalne zdjęcia odbierają mu urok ale na żywo blejtram wygląda oszałamiająco!. Musicie mi uwierzyć na słowo :) 

Strasznie się bałam je robić, gdyby nie Ayeeda to z pewnością by nie powstały, jestem jej ogromnie wdzięczna za czas jaki mi poświęciła i pomoc. 

a jutro w końcu dopełnię formalności odnośnie wyróżnienia :)

Uciekam spać :)
pozdrawiam wszystkich ciepło, bo na dworze zimnica starszna
zapraszam na moje, trwające do 31 grudnia CANDY
życzę kolorowych snów
wikucha :D

ach a blejtram ma wymiary 23x30cm :)

17 komentarzy:

kartkomania.com pisze...

Aga wspaniały - nieziemski prezencik :)

Kasia pisze...

Boski jest! też bym tak chciała :)

Aida Domisiewicz pisze...

Zdjęcia lepsze by się przydały, ale dusić Cię nie będę:) Blejtram jest naprawdę boski!!!
Dziękuję Ci Wikucha za wspaniały twórczy czas, co się upaćkałyśmy to nasze:)

Moją inspiracją do takich prac z żelastwem i nauczycielką wielu technik jest Finn, ten akurat blejtram jest baaardzo Finnowy:) Ale ja i tak szukam w tym wszystkim siebie i do tego samego namawiam innych:)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny :)

Ayeeda no wiem właśnie :( Kiepskie strasznie, ale światło było już kiepskie po 15:00 a wcześniej nie miałam kiedy go sfotografować :/ Obiecuje że pozostałe dwa już przy świetle dziennym obfoce i zdjęcia tego zaktualizuję :)

Ja też dziękuje za mega twórczą sobotę, chodź była wyczerpująca :) Blejtramowy maraton normalnie :D

hihi jak po sznurku :) Twoją inspiracją jest Finn moją Ty, może za 10 lat jak będę taka dobra jak Wy to i ja będę czyjąś inspiracją :D

ziutka pisze...

to zdecydowanie nie mój styl, nie moja bajka ale muszę powiedzieć, że wyszło ładnie :) do tego TO zdjęcie super wszystko się prezentuje i te kolorki takie mieniące się :)
Pozdrawiam ;)

Madziarrra pisze...

Świetnie wam wyszło! Genialny pomysł z tą ramką wokół zdjęcia :) To czekam na następne fotki ;)

Muszelia pisze...

Rewelacja... też mi się marzą takie warsztaty - nie liczę na tete a tete, ale może kiedyś się ziści :D Fantastyczny efekt, wielkimi krokami zbliżasz się do mistrza :D

finnabair pisze...

i teraz ja zaglądam wędrując po sznurku.... świetna praca :) widać sobota była bardzo twórcza... ciesze się, że cię "wzięło" bo śmieciowanie jest naprawdę fajne :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny bardzo dziękuję :)

Ziutko kolorki sa o niebo lepsze, niestety kiepskie zdjęcie psuje cały cudny efekt :/

Madziarrra pomysł na ramką z wkładów od długopisów należy do Ayeedy, swoja drogą...zaczynam podejrzewać że ona się uzależniła od tych wkładów :D

Muszelio jeżeli moją inspiracją jest Ayeeda a jej Finn to jeszcze sporo mi brakuje :) hehe malutkimi kroczkami dopiero za Ayeeda podążam :D

Finn bardzo dziękuje za odwiedziny i opinię :) Jest bardzo cenna. Przyznam się że od wczoraj jestem pod ogromnym wrażeniem twojego bloga. Jak dzieci mi pozwolą to dzisja dokończę jego przeglądanie i można powiedzieć że będę już na bieżąco :D I masz racje to śmieciowanie jest niesamowite!! Strasznie dużo możliwości i w ogóle. Mam nadzieję że uda mi się tym mojego męża zarazić a co!

karolina jeżak pisze...

Coś wspaniałego! jak dla mnie - nie do ogarnięcia ;)

krystynas pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
krystynas pisze...

Dla mnie coś niesamowitego, fantastyczna praca.
A wiec szalej twórczo dalej,:) pozdrawiam

fussia pisze...

Rewelacyjny :)

Mia pisze...

Przepiękny ! Ja też tak chcę !! Zazdroszczę już nie tylko męża ;-)), ale i koleżanki Ayeeda, zazdroszczę tego, że mieszkacie we Wrocławiu, a ja już nie (buuu...) i talentu też zazdroszczę oczywiście :-)))

Dorota pisze...

Zaniemówiłam. Naprawdę! Aga jestem pełna podziwu dla Twojego talentu! :)

Życzę Ci wesołych Świąt! :*

Joanna Wiśniewska pisze...

Jaka piękna ramka :)

Daga pisze...

Przeciez to jest niesamowite, jak bede miec wicej miejsca na scianie to sobie takie cudo kiedys zamowie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...