28 grudnia 2011

Poświątecznie z blejtramem nr3 i wyróżnieniem

Witam wszystkich poświątecznie :D
Do dzisiaj do północy trwa jeszcze mapkowe wyzwanie na Kwiecie Dolnośląskim w związku  czym chciałam Wam zaprezentować mój ostatni blejtram, który powstał podczas twórczej soboty z Ayeedą a został wykonany do w.w. mapki. więc zgłaszam go na to wyzwanie.

Blejtram ma wymiaru 20x20 i był prezentem pod choinkę dla mojej szwagierki i jej męża :) Na zdjęciu jest ich synek (chrześniak mojego męża) Tekturowe elementy zostały potraktowane craclerem (jak klikniecie na fotki to to widać :] )

I na koniec coś co odwlekam już chyba z miesiąc czasu. Powinnam za to po nosie dostać :) A chodzi mi o wyróżnienie które otrzymałam od Sióstr Dwóch :D


Przyznam się szczerze że ciężej było mi wybrać 15 osób do nominacji niż napisać o sobie 7 przypadkowych faktów :)

ogólnie zasady są następujące:
- napisz, kto przyznał Ci wyróżnienie
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek/blogerów

na początek coś o sobie:
1. Okropnie boje się os.
2. Nie znoszę zupy mlecznej za to buraczkową ubóstwiam.
3. Obchodzę urodziny dwa razy w roku.
4. Jestem strasznym nerwusem i uparciuchem.
5. Przez wiele lat nie znosiłam swojego imienia (stąd mój nick).
6. Wierzę w karmę, anioły, cuda, duchy, św. Mikołaja etc.
7. Jestem honorowym dawca krwi, zgadzam się na pobranie moich organów (jak będą jeszcze zdatne) a po śmierci chcę zostać skremowana.

No a blogerki które wybrałam (w końcu mi się jakoś udało) to:


Strasznie ciężko jest się zdecydować kiedy tyle blogów się obserwuje i podziwia.

No nic uciekam.
Pozdrawiam Wszystkich, 
dziękuję za mile komentarze
Przypomina że do 31 grudnia do północy trwa moje CANDY :)
wikucha

p.s.
 z racji tego że padł nam monitor w lapku i jedziemy teraz na monitorze z komputera stacjonarnego to nie za bardzo wiem czy te moje fotki wyglądają dobrze. Gdyby były za jasne, za ciemne czy coś to bardzo Was przepraszam.

11 komentarzy:

Rachel pisze...

maderko, ale on rewelacyjny!!!!!!:) genialny!:)

Kasia pisze...

Piękny jest!

Chimera pisze...

Świetny jest, podziwiam!!

Aida Domisiewicz pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :* A blejtram jest genialny!!!

clos pisze...

ojej, dzięki:))

noooo, te blejtramy to Ci wychodzą:)

Rom-a pisze...

slicznie dziekuję za wyroznienie!!

GosiaK pisze...

Dziękuję za tak przemiłe wyróżnienie, szczególnie w tak doborowym towarzystwie i od tak przezdolnej osoby! Jestem po prostu w szoku :)
A blejtram.. oj jak ja Ci zazdroszczę talentu mix-mediowego..

Zuzik pisze...

Pięknie dziękuję za wyróżnienie!:-)
To naprawdę wiele dla mnie znaczy!:-)
Fantastyczny blejtram! Tyle różnych mediów zastosowałaś! Jestem nim oczarowana!
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:-)

krystynas pisze...

Blejtram jest genialny i serdecznie dziękuję za wyróżnienie.

Made by Aisia pisze...

Dziękuję Ci Kochana za wyróżnienie:-) To szalenie dla mnie miłe i ważne:-) Piękny blejtram:)

Kasia pisze...

O jej ! Wiki dzięki za wyróżnienie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...