1 stycznia 2012

WYNIKI CANDY!

Witam Wszystkich w Nowym 2012 Roku!!!! 
 Bardzo wszystkim dziękuje za odwiedziny i komentarze pozostawiane pod moimi postami. Jesteście wspaniali.

Pewnie czekacie z niecierpliwością na ogłoszenie wyników mojego Licznikowego Candy :) Wybaczcie że dopiero teraz. Przyznam się bez bicia że prawie cały dzień przespałam i przeleniuchowałam :) No ale już jestem. 

Na początek prezentacja nagrody :)
  

W skład nagrody wchodzą:
  • zestaw papierów 30x30 z GP z kolekcji "Przedwiośnie"
  • mieszanka papierów 15x15 szt.15
  • elementy do wycinania z GP
  • mata magnetyczna szt.4
  • zestaw wstążek satynowych 12 i 6mm (w summie po 10szt. z rozmiaru po ok. metrze )
  • miks kwiatków (Latarnia morska, Papermania i inne)
  • miks kolorowych różyczek
  • miks kolorystyczo, rozmiarowo, gatunkowy ćwieków :D
  • guzikowy miks
  • zestaw cyrkonii 3 i 5mm(jeśli dobrze pamiętam) w miksie kolorystycznym
  • jeden malutki zestaw naklejek 3D
  • muszelki (zbierane na zeszłorocznych wakacjach ;) )
  • tekturki ze Scrapińca
  • miks ozdobnych gwoździ (moje ulubione. Na moją prośbę mąż już poobcinał końcówki więc od razu są do użycia)
  • sznurki (chyba ok. 1,5 metra każdy)
  • miks wycinanek z dziurkaczy (kwiatki, kształty ipt.)
  • klej Magik i rolka taśmy 3D (nowe nie otwierane)

uff mam nadzieje że o niczym nie zapomniałam :D
A jeśli chodzi o losowanie to nastąpiła mała zmiana planów :D Pomyślałam sobie że fajniej będzie jak to moja córcia wylosuje zwycięską osobę :)

No więc po wydrukowaniu i pocięciu listy chętnych na słodkości, zabrałam się za zginanie

No i po ok. 5 min. miałam już naszykowane karteczki 

Następnie moja córa porządnie zamieszała papierową zupę :)

I wybrała jedną karteczkę

Z racji tego że rozwijanie jej nie szło, zrobiłam to za nią :)
A wylosowana osobą okazała się....


Której serdecznie gratuluję!!!

Pozostałym osobom bardzo dziękuję za wzięcie udziału w zabawie. 
Było to dla mnie niesamowite doświadczenie, poznałam wiele nowych wspaniałych blogerek, zwiedziłam każdy blog, z których wiele zamierzam odwiedzać regularnie :)

MAGiALENA bardzo Cie proszę o nadesłanie adresu do wysyłki.

Jeszcze raz wszystkim gorąco dziękuję za wzięcie udziału w zabawie i zachęcam do zaglądania na mojego bloga :) 
A na koniec i na zachętę dodam iż już w wkrótce pojawi się kolejne Candy :) Jeszcze nie wiem co będzie nagrodą ale mam troszkę czasu żeby coś wymyślić :)

pozdrawiam Wszystkich serdecznie
Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku
wikucha

14 komentarzy:

Rachel pisze...

aż serducho mocniej mi zabiło jak zobaczyłam nagrodę....gratulacje dla szczęściary!!!:)....a tobie dziękuje za emocje:)

Misioka pisze...

Gratuluję szcześciarze która taką nagrodę wygrała w nowy rok :) i po cichu liczę na kolejne Candy :)

Paolla pisze...

Ale nagroda! Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)
Bardzo lubię oglądać relacje z losowań, więc dziękuję też za fotograficzną dokumentację zdarzenia :D

Izzi pisze...

Noworocznie szczęścia w 2012 roku :))) Losowanie super :) gratuluje.

Kasia pisze...

Dziękuję za świetną zabawę. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie i Twojej rodzinie życzę wielu radosnych, szczęśliwych chwil w Nowym Roku.

barbaratoja pisze...

Ale szczęściara, gratuluję ;-)
Wszystkiego najlepszego w Nowym roku!

Magdalena pisze...

Dziękuję za świetną zabawę, Zwyciężczyni - gratuluję i zazdroszczę. Życzę szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam

ZUzanna pisze...

Gratuluję.. cudne nagrody :)

Karkakg pisze...

świetny zestawik, gratulacje!

ziutka pisze...

gratki dla zwyciężczyni :) i dla Ciebie Wikucha wielkie podziękowanie za zabawę :)
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Égotiste pisze...

ten dreszczyk emocji przy powolnym przewijaniu notki w dół i zobaczeniu zwycięzcy ;) pozostaje mi tylko pogratulować i pozazdrościć wygranej ;)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

Gratuluję zywciężczyni!

Joanna Wiśniewska pisze...

Gratuluję :) :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Magialena fantastycznie zaczęłaś rok!
Gratuluję.
Wiki, dzięki za zabawę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...