26 stycznia 2012

Zaległości

Dzisiaj będzie kartkowo i tortowo. W sumie, same zaległe prace, które leżały już jakiś czas i czekały na sfotografowanie. Pierwsza kartka była robiona pod wyzwanie, niestety jakoś nie miałam czasu zrobić jej zdjęć i zgłosić :/ Pozostałe kartki, to moja próba zmierzenia się z resztami papieru. Jakoś średnio zadowolona z nich jestem, do tego brakuje tu jednej bo wylądowała w koszu. 

a tutaj jeszcze wspomniane torty (oba robione na zamówienie według wytycznych zamawiającej)

bita śmietana

kakaowy w polewie czekoladowej (zdjęcie jakieś blade mi wyszło)

No i na koniec jeszcze kartka. Według najnowszego szablonu Czarownicy
 
TUTAJ możecie pobrać szablon i zobaczyć inne inspiracje.

No i to na razie tyle. Mam jeszcze trochę zaległości więc nudno przez jakiś czas u mnie z pewnością nie będzie.

Na koniec, chciałam wszystkim gorąco podziękować za pozostawione komentarze pod poprzednimi psotami. Jesteście wspaniali! Wasze wpisy sprawiają że mija mi lenistwo i chce dalej coś robić. Motywujecie mnie do działania.

pozdrawiam
wikucha

7 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Wszystkie kartki piękne do tego czajniczka tez sie zabieram,pozdrawiam

Anonimowy pisze...

ładniutki karteczki :) czajnik bardzo fajny :) najbardziej do gustu przypadła mi karteczka nr 1 :) pozdrawiam :>

Gosia pisze...

A mnie tam się te kartki bardzo podobają ;).. Szczególnie pierwsze dwie :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Ale pychotki!
Kartki są śliczne, druga bardzo mi się podoba, układ trzeciej jest bardzo ciekawy i czajniczek fajny :)

Dorota pisze...

Świetne wykorzystałaś resztki papierów, kartki super!
A torty...mmmmm wyglądają smakowicie!

Wiola pisze...

Super karteczki a torcikami kusisz a ja na diecie jestem wrrr!!!!

Małgooś pisze...

A mi się karteczki podobają. A przy tortach się ciiicho - obśliniłam:)Wyglądają bardzo smakowicie. Gratuluję zdolności, dla mnie sernik to już wyzwanie!A do tortów jakoś nie mam śmiałości:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...