4 stycznia 2012

W stylu Shabby Chic

Za oknem mamy koszmarną pogodę, wieje, pada i jest zimno. Przynajmniej u mnie jest tak nieciekawie. Na całe szczęście zanim pogoda się tak popsuła zdążyłam sfotografować swoją najnowszą pracę. Jest to podwójna ramka na zdjęcia, wykonana w stylu shabby chic.

Rameczkę wykonałam do mojego najnowszego wyzwania na Kwiecie Dolnośląskim „Inne/tematyczne#3 - DzieńBabci/Dziadka” Jest ona właśnie w takim a nie innym stylu, ponieważ jest to jedno z trzech wytycznych wyzwania. Gorąco wszystkich zapraszam do zabawy. 

Jestem z niej bardzo zadowolona, było to moje pierwsze takie przedsięwzięcie i tak bardzo mi się spodobało, iż postanowiłam wykonać takie ramki dla siebie. Zwłaszcza, że styl shabby bardzo mi się podoba i marze o takim wystroju wnętrza w domu, który kiedyś wraz z mężem zbudujemy. 

 Ramka powędruje w prezencie do moich teściów. W środku znajdą się zdjęcia moich łobuzów. W okienku z niebieską różyczką będzie Tymek a w okienku z różową, Maja :D

Zastanawiam się tylko czy nie przesadziłam z tymi perełkami w płynie, ale mój mąż stwierdził że wyszło bardzo ładnie. A jak wy uważacie?

I w ogóle, czy ktoś, mógłby mi zdradzić technikę odpowiedniego używania Crackle-ra? Bo mój, jest albo wadliwy, albo ja go używać nie umiem. Nie wiem czemu, ale po zaschnięciu bardziej przypomina Glossy niż Crackle. Strasznie mnie to wkurza.  

No nic, na dzisja to by było na tyle.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie,
dziękuje za przemiłe komentarze
wikucha

14 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna! :)

Kasia Udalska pisze...

Czy Cracler to to samo, co Crackle accents? Bo ja się nie znam :) Ale jeśli tak, to po prostu trzeba nałożyć grubszą warstwę - wtedy ładnie pęka i już nie wygląda, jak glossy :)

A ramka cudna, i nie przesadziłaś ani z perełkami, ani z niczym! :)

Aga Michniewicz pisze...

hehe Młoda kobieto o to mi chodzi :) Byłam zbyt leniwa i oczywiście zamiast sprawdzić pisownie, pisałam z głowy :) Ale już poprawiłam :D

hm mówisz gruba warstwa? Dzisiaj robię kartkę to przetestuje ten sposób :)

I pięknie dziękuję za komplement i tobie i Asi :)

Marta - Martenka pisze...

Wow! Cudowna rameczka! :)

Égotiste pisze...

oj na pewno będą zadowoleni, bo rameczka świetnie wygląda ;) szkoda, że nie wstawiłaś ze swoimi łobuziakami, bo na pewno wyglądają rozkosznie ;)

Kasia pisze...

Wyobrażam sobie radość dziadków. jakiś czas temu mój wnuczek zapytał przez telefon jaką chcę ramkę z ich zdjęciami: dużą czy normalną? No i mam normalną i to ogromna radość.

Peninia / Gosia pisze...

Ach jakie piękne rameczki...oczarowały mnie ...cudowne!

Ciepło i serdecznie Cię pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny na blogu.Peninia*

Aida Domisiewicz pisze...

Przepięknie Ci to wyszło!!! Ramka cudnie popękana, miodzio:)

Madziarrra pisze...

Bardzo piękna ramka :) i baaardzo shabby :)

ziutka pisze...

słuchaj się męża!! on ma rację hihi :)
rameczka jest przecudna! prześliczna itd, itd... można by wymieniać w nieskończoności! zauroczyła mnie, a jak jeszcze włożysz zdjęcia dzieciaków (swoją drogą fajne imionka :) ) to już w ogóle dziadkowie będą zachwyceni! śliczności :)
Pozdrawiam

Aleksandra pisze...

Śliczne ramki w stylu Shabby Chic! :))

Zapraszam również do mnie:
http://atmosfera-aleksandra.blogspot.com/

Pozdrawiam!

Dorota pisze...

Przepiękne ramki!

goja pisze...

Śliczne ramki:]

Karkakg pisze...

cuuudna!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...