31 stycznia 2012

Wyzwanie z Ewiką - Ramka ze zdjęciem Retro

Witam wtorkowo. Pora totalnie nie moja (bo z reguły jeszcze smacznie chrapię), ale że się wyspałam a dzieci śpią (no jedno śpi bo córka już bajki ogląda) to postanowiłam skorzystać z okazji i zaprosić Was na kolejne wyzwanie na Kreatywnym Polu. Tym razem należy wykonać starociową ramkę, w której, koniecznie misi się znaleźć stare zdjęcie. Musi ono być koniecznie stare! Nowe ale postarzone w jakimkolwiek programie, niestety nie wchodzi w grę.

W mojej ramce znalazło się zdjęcie na którym jestem ja. Zostało zrobione i wywołane jak miałam ok. 1,5 roku, czyli zdjęcie ma już prawie 30 lat. Zdjęcie "zwędziłam" mojej babci. Były takie dwa, niestety jedno z nich nie przetrwało próby czasu. Mam jeszcze inne, takie czarno białe, zrobione przed Pedetem. Ono też doczeka się swojej ramki.

No a wracając do wyzwania, moja ramka prezentuje się tak:

Niestety nie udało mi się tego uchwycić na fotce, ale motylki (te 3D i te płaskie) są pokryte cracklerem.

uciekam 
pozdrawiam wszystkich serdecznie
dziękuję za odwiedziny i komentarze
wikucha

5 komentarzy:

Beatrycze pisze...

Piękna ramka.

Aida Domisiewicz pisze...

Świetna!!!!

Marta - Martenka pisze...

Śliczna! :)

kartkomania.com pisze...

fajna rameczka :)

ibisek pisze...

Aga, boskie zdjęcie!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...