23 stycznia 2012

Walentynkowo z cytatem :)

Witam Wszystkich! Wiem, wieki mnie tu nie było. Nie wiem czemu, ale nie umiem się ostatnio zorganizować, mam masę rzeczy do zrobienia i pełno prac do sfotografowania :/ Dzisiaj niestety tak na szybko w imieniu Novinki chciałam Was zaprosić na wyzwanie Walentynkowe w Kreatywnym Polu. Swoją drogą jest to moje pierwsze wyzwanie jako członka zespołu DT :D


kartka powstała do mapki GOscrapu i tam ją zgłaszam. Swoją drogą mapka jest po prostu gitowa! Zrobię sobie jeszcze kilka kartek do tej mapki.

Na koniec chciałam wszystkich zaprosić na Kreatywne Pole do świetnej zabawy:


O szczegółach przeczytacie TUTAJ!

pozdrawiam
wikucha

7 komentarzy:

clos pisze...

nooo to bardzo się cieszymy :)
a kartka superowa!

Dorota pisze...

Świetna kartka!

Anonimowy pisze...

o extra karteczka :) pozdrawiam serdecznie :)

Égotiste pisze...

byłabym zadowolona z takiej karteczki na walentynki ;) słodka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

Magda Tomaszewska pisze...

Super kartelucha :)

katharynka pisze...

świetna jest :)

krystynas pisze...

Rzeczywiście mapka świetna, a Twoja karteczka przepiękna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...