18 stycznia 2012

NOWINA!

Witajcie. Dzisiaj miał być post z blejtramem ale oczywiście znowu nie miałam kiedy go obfocić. Ostatnio jakoś ciężko mi się zorganizować.

Chciałam Wam serdecznie podziękować za przemiłe komentarze jakie zostawiliście pod moimi ostatnimi postami :) Jesteście wspaniali!

Dzisiaj przychodzę do was tylko z wiadomością. A jaką? A taką że zasiliłam szeregi DT w Kreatywnym Polu!


Jestem prze szczęśliwa i zaszczycona tym że mnie wybrano i nie mogę się już doczekać jak zacznę twórczo działać dla KP :) 

pozdrawiam Wszystkich
wikucha

P.S. 
Postaram się jeszcze dzisiaj wstawić posta z blejtramem :)

8 komentarzy:

Marta - Martenka pisze...

Gratuluję :)

Muszelia pisze...

Gratulacje :D

Dorota pisze...

Aga, serdecznie gratuluję i życzę dużo świetnych pomysłów na wyzwania w Kreatywnym Polu! :*

ziutka pisze...

brawo, brawo, brawo moje gratki!!! :)

Égotiste pisze...

gratuluję! życzę kolejnych sukcesów ;) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

iwa pisze...

Gratuluję :)

Made by Aisia pisze...

Moje gratulacje! :-)

Bea pisze...

GRATULUJĘ !
uwielbiam Kreatywne Pole :)
pozdrawiam cieplutko !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...