24 stycznia 2012

Blejtram!

Nadganiam swoje zaległości :D Tym razem, chciałam wam pokazać blejtram, który zrobiłam podczas naszego comiesięcznego, kwiatowego spotkania. Tym razem, mimo że pod czujnym okiem Ayeedy zrobiłam go całkiem sama :) Łącznie z pryskaniem mgiełkami. Swoją droga mam swoje pierwsze cztery mgiełki! jeśli ktoś jeszcze nie widział relacji z naszego twórczego spotkania to zapraszam TUTAJ
A blejtram prezentuje się tak:

Na zdjęciu jest moja Maja z tatusiem :). Miała tutaj niecałe 3 miesiące i uwielbiała odbijać po jedzonku na ramieniu taty :D
Blejtram ma wymiary 20x20cm. Ciekawostka jest to że zamiast gessa użyłam zwykłej białej akrylówki do ścian a wszystkie elementy kleiłam albo na magika albo na klej introligatorski, który mąż mi zakupił w Tesco (7zł. za 250ml.)

jutro kolejny wpis z kolejna zaległością :)

pozdrawiam
wikucha

11 komentarzy:

Kasia pisze...

Cudny!

Muszelia pisze...

Nie wiem co lepsze zdjęcie czy oprawa :D

Aida Domisiewicz pisze...

Wyszedł Ci bosko!!!! I zrobiłaś go całkiem sama, potwierdzam :)

clos pisze...

no nareszcie;)
bardzo mi się podoba! fajnie wyszło ze zdjęciem na środku, jak taka solidna rama :)

Marta - Martenka pisze...

Boski!!! No, i zdjęcie ekstra, maleństwo - przecudne! :)

Égotiste pisze...

ależ słodki dzióbek w tej ramce ;) a ramka jaka piękna! cudownie Ci wyszła. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

Anonimowy pisze...

extra kolory!! :)

Edi-th pisze...

wow! jak ja bym tak chciała nauczyć się takie cuda robić. Piękny!!!

Bellaidea pisze...

bARDZO ciekawy!

Made by Aisia pisze...

Cudo:-)

Dorota pisze...

Aga, toż to istne cudo! Fantastyczna praca, cudne kolory!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...