7 stycznia 2012

Na herbatce u Stefana

Stefan to słoń mojego synka. Jeden z wielu pluszaków "panoszących" się w pokoju moich dzieci. Stefek jest bardzo kulturalnym słoniem. Co udowodnił dzisiaj zapraszając mnie na herbatę ;) A że ja z pustymi rękami zazwyczaj w gości nie chodzę to postanowiłam przynieść ze sobą to, co lubię robić najbardziej - cucpacek. Tym razem jest to wyjątkowa babeczka, czekoladowa, z kremem waniliowym, przyozdobiona kwiatuszkami, włożona w ozdobną papilotkę i przewiązana wstążeczką. Stefkowi bardzo się spodobała, niestety dowiedziałam się, że Stefan jest na diecie (lekko mu się przytyło) i jej nie skosztował, ale, jako że jest kulturalnym słoniem to serdecznie za nią podziękował. 


No a tak na poważnie. Babeczkę wykonałam do wyzwania, w którym po prostu nie mogło mnie zabraknąć. Mowa o wyzwaniu#2 - Cupcakes w Strap Market. Dla porównania miałam jeszcze zrobić fotkę z prawdziwa babeczką, ale niestety zanim obfociłam tą, te prawdziwe zostały już zjedzone. Całkowite wymiary babeczki to: dolna średnica ok.6cm., górna średnica ok. 8cm., wysokość ok. 8cm.

Na koniec chciałam Wam serdecznie podziękować za przemiłe komentarze jakie zostawiacie pod moimi psotami! Zawsze będę podkreślać że wiele dla mnie znaczą. 

Pozdrawiam Was gorąco
do następnego :)
wikucha

12 komentarzy:

Kalina pisze...

Pysznie wygląda babeczka :)

Aida Domisiewicz pisze...

mniam, myślałam, że to prawdziwa :):):)

Aka pisze...

Smakowita :)

ziutka pisze...

taką babeczkę to i ja bym zjadła ale cóż.. jest na diecie :(
cudna!!

anias pisze...

Śliczna babeczka! Jak prawdziwa :) Uwielbiam wszelkie kwiatowe dekoracje i dlatego bardzo przemawia do mnie ta pastelowa kompozycja z kwiatuszków, pozdrawiam!

Marta - Martenka pisze...

Przepyszna babeczka! Pewnie Stefan żałuje, że jest na diecie :)

kartkomania.com pisze...

Smakowicie wygląda to cudeńko :)

Égotiste pisze...

Stefan to uroczy słoń, a babeczka myślałam, na pierwszy rzut oka, że jest prawdziwa. Wygląda przesmacznie! ;)

Égotiste pisze...

Stefan jest uroczy ;) Prawdę mówiąc, na pierwszy rzut oka myślałam, że ta babeczka jest prawdziwa ;) wygląda przesmacznie!

krystynas pisze...

Ale to pysznie wygląda, niesamowity słodki poczęstunek.

Kasia pisze...

Wygląda smakowicie. Super wyszła.

Peninia / Gosia pisze...

Och jak pysznie i słodko:)Pozdrawiam*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...