2 stycznia 2012

Urodzinowy zestaw po raz kolejny :D

Witam Wszystkich w drugi dzień Nowego Roku! Na szczęście mamy już za sobą świąteczną i sylwestrową gorączkę, więc śmiało można zwolnic tempo :D A co za tym idzie, mogę w końcu zająć się tym co lubię najbardziej :D

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować mój pierwszy w tym roku zestaw urodzinowy, na który składają się:

Kartka, która powstała do mapki #95 Sasya sketches

Zakochałam się w tych "różyczkach-gnieciuchach" :D Sposób na "szczypanie" wzięłam z tutorialu na Kreatywnym Zakątku. Jako że, jestem zbyt leniwa, użyłam dziurkaczy zamiast wycinać  kwiatki nożyczkami ;)

No i tort :D 

Wytyczne jakie dostałam to: krem śmietankowy z czekoladowym biszkoptem :) Od siebie dodałam do środka dżem z żurawiny i startą deserową czekoladę. Dowiedziałam się, że tort bardzo smakował. Został zjedzony, prawie cały, za jednym posiedzeniem :) Do tego byłam mile zaskoczona, gdy dowiedziałam się, że solenizantka myślała iż tort był kupiony w cukierni :D Bałam się, że tort przyozdobiłam zbyt skromne. Do tego zawsze tak koślawo piszę kremem że szok - przez trzy lata praktyk w cukierni, nie potrafiłam się tego nauczyć :/

no nic uciekam :)
pozdrawiam Was serdecznie
wikucha

10 komentarzy:

Égotiste pisze...

tort wygląda baaardzo smacznie ;) a karteczka cudowna! kto by takiej nie chciał?

clos pisze...

OJEZUCHCĘTENTORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aga Michniewicz pisze...

Egotiste bardzo dziękuje :)

Clos odkupujesz mi monitor (mimo ze nie mój) Zaplułam go przez ciebie kawą! Hehe twoje komentarze zawsze mnie rozweselają :) Jak będziesz grzeczna to upiekę ci tort w prezencie na urodziny :)

...Niebo z widokiem na Raj... pisze...

Dziękuję za wyróżnienie. To naprawdę miły gest, aczkolwiek z zasady nie biorę udziału w tego typu zabawach. Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

Maryna Lehenchuk pisze...

Card is so beautiful, gorgeous flovers!
Thank you for joing us with СКЕТЧИ!

Marta - Martenka pisze...

Tort wygląda przepysznie :)
Karteczka jest śliczna, a kwiatki cudne :)

ziutka pisze...

ja się tak nie bawię :( niebawem chyba będe musiala zrezygnować z wizyt u Ciebie takie smakołyki prezentujesz a ja tu na diecie... ech ale mi smaka narobiłaś :( mniam mniam!!
a karteczka fajniusia zwłaszcza te kwiatki :D:D

Anna pisze...

ЧУдо!! Красиво очень.Бесподобная открытка!!

Dorota pisze...

Aga, pięknie dziękuję za wyróżnienie. Z takich zdolnych rąk przyjemnie je przyjąć :)
Piękna kartka, a na widok tortu aż cieknie ślinka! Wygląda smakowicie!

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie i Twojej Rodzinki! :*

Made by Aisia pisze...

Karteczka super! Kwiatki pięknie Ci wyszły:-) a torcik mistrzostwo świata:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...