25 stycznia 2012

Scrap#3 - Kontrastowo

Witam :) Dzisiaj w imieniu Ayeedy, chciałam Was zaprosić do zabawy kolorami. Na Kwiecie Dolnośląskim pojawiło się nowe wyzwanie Scrap#3 - kontrastowo. Z racji tego że moja praca w ramach DT tego wyzwania, powstała do mapki LO#13 Sasya Sketches to tam ją zgłaszam :)

A mój LO w technice mixedmedia prezentuje się tak


 zbliżenie na szczegóły

i jeszcze raz całość 

i jak wyszło? Ja jestem mega zadowolona, zwłaszcza że to mój pierwszy LO w tej technice :D

pozdrawiam
wikucha

9 komentarzy:

Aida Domisiewicz pisze...

Wiki - scrap jest GENIALNY!!!!!! szczęka mi spadła!

Kasia Udalska pisze...

Łoooo, cudo nad cudami!! Genialna praca!!!

krystynas pisze...

Przepiękny scrap, podziwiam takie mix-mediowe prace.
POzdrawiam

Эланор-limyr pisze...

Unbelievable layout!
Thank you for participating at s'Sketches! =)

Małgooś pisze...

Wyszedł super!

Natalia K pisze...

This page is fantastic!

Langra pisze...

So colorful layout! Thank you for playing with s'Sketches!

Bea pisze...

fantastyczna praca :)
wszystko dopieszczone i w bajeczne kolorki otulone !

Dorota Dołęga pisze...

oooo, rób takich więcej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...