1 lutego 2012

Album#2 - Moje pasje

Witam! Dzisiaj w imieniu mojego męża Myśka, chciałam Was zaprosić do Kwiatu Dolnośląskiego, na wyzwanie albumowe - Moje Pasje. Należy wykonać prace, której okładka będzie nawiązywała do zawartości, do naszej pasji. Może to być pamiętnik, notes z wierszami, przepiśnik, album ze zdjęciami, co Wam tylko do głowy przyjdzie. Byle by było związane z Waszą pasją a okładka wyraźnie nam o tym mówiła. 

Jedną z moich największych pasji jest pieczenie. W związku z czym, postanowiłam wykonać przepiśnik na swoje ulubione i sprawdzone przepisy na muffinki, ciasta i torty. Przepiśnik ma wymiary 14x17x3,5 (wys.szer.gr.) a kółeczka mają średnicę 25mm. Okładkę wykonałam z kawałków segregatora - dwóch okładek (mąż mi je odpowiednio przyciął). Z racji tego iż mam małą kuchnię nie mogłam mieć typowego zeszytu, tylko coś z czego mogłabym sobie te karteczki z przepisami wyciągać :) Zawsze jak coś piekę czy składam tort, karteczkę z danym przepisem przypinam sobie klamerką na relingu w kuchni. W ten sposób nie wala mi się ona po blacie(na którym i tak mam mało miejsca) i jest cały czas w zasięgu mojego wzroku. 

A tak oto prezentuje się mój własny przepisnik.

pozdrawiam
wikucha

7 komentarzy:

ziutka pisze...

ale cudny!!!!! super go wymyśliłaś! bardzo mi się podoba :)zwłaszcza ten układ kolorystyczny :)
Pozdrawiam :):)

Anonimowy pisze...

bardzo mi się podoba :)

Magda Tomaszewska pisze...

Piękny :) Też mam w planach zrobić swój przepiśnik ale zebrać się nie mogę :/

Aida Domisiewicz pisze...

Jest świetny!!!!

Dorota pisze...

Świetny przepiśnik!

krystynas pisze...

Wspaniały przepiśnik - idealny na ciasta i inne słodkości

Bea pisze...

wow ... ale cudo :) jestem zachwycona !!!
bajeczny i taki słodziutki ten Twój przepiśnik :)
pozdrawiam cieplutko :)

dzięki za miłe słowa ... odpowiedź pod Twoim komciem :)
http://beaartdecor.blogspot.com/2012/02/zwariowany-mix.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...