8 lutego 2012

Wyzwaniowo

Witam! Jak co środę na Kwiecie Dolnośląskim ruszyło kolejne wyzwanie. Tym razem w imieniu Katriny chciałam Was zaprosić do zmierzenia się z tematem miłości. Wszystkie szczegóły przeczytacie TUTAJ!

A mój mediowy tworek, przedstawiający moją wielką, mała miłość prezentuje się następująco: 

Niestety na razie w posiadaniu mam mgiełki w kolorze fioletu, zieleni, grafitu, czerwieni i niebieskiego, więc wszystkie moje prace będą utrzymywać się w takiej a nie innej kolorystyce.

Swoją pracę w ramach DT tego wyzwania wykonałam do mapki w Art.Piaskownicy, której autorką jest Ibisem w związku, z czym zgłaszam tam swoje mediowego tworka. A że jest to projekt walentynkowy to blejtram zgłaszam również na wyzwanie w Strap Market



Dziękuję za odwiedzinki i komentarze
Pozdrawiam Was gorąco w ten mroźny dzionek
wikucha

6 komentarzy:

Aga pisze...

sliczne i kolorki bardzo mi sie podobaja :)

Gosia pisze...

Przepięknie! Pełen podziw dla Ciebie i Twojej pięknej pracy :)

Anna Sokołowska pisze...

wow! niesamowite mediowe szaleństwo!

Ola pisze...

Bardzo fajny blejtram!Podziwiam!

Peninia / Gosia pisze...

Twoja praca jest przepiękna. Wspaniałe wykonanie... podziwiam!Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny na blogu:)

Marzenciuk pisze...

Dzięki :) Twoja praca jest przepiękna, lubię takie kolorki. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...