27 lutego 2012

Wyzwanie z Selenneą

Witam serdecznie.  Dzisiaj w imieniu Selennea chciałam Was zaprosić na kolejne wyzwanie w Kreatywnym Polu. Tym razem należy wykonać pracę inspirując się zdjęciem a dodatkowo należy użyć koronki i utrzymać pracę mniej-więcej w kolorystyce zdjęcia. Zdjęcie jest piękne, klimatyczne i ma w sobie coś. Wykonała je sama autorka wyzwania a prezentuje się tak:

Długo zastanawiam się jak podejście do tego wyzwania, na szczęście w końcu mi się udało i powstał mój pierwszy Tag. Jest gaza i sporo koronki, starałam się też trzymać kolorów jakie widać na zdjęciu no i dodałam ramkę która była moją interpretacją okna. 
A tak wygląda moja praca:

Musze się Wam przyznać że jestem bardzo zadowolona z efektu, zwłaszcza że to pierwsza taka forma pracy w moim wykonaniu. 

Na koniec chciałam się Wam czymś pochwalić, oraz pokazać dwa torciki. Pierwszy był robiony dla pewniej małej Hani a drugi powstał z potrzeby spałaszowania czegoś dobrego przy kawce.

Tort z bitej śmietany o smaku malinowym z dodatkiem mandarynek na specjalne życzenie małej solenizantki.

Oraz tort z bitej śmietany, przełożony wiśniami i przepysznym dżemem wiśniowym, udekorowany czekoladą i wisienkami :) Po fachowemu nazywa się go Tort Szwarcwaldzki.

Pierwszy taki jaki zrobiłam, można powiedzieć iż była to próba. Niestety pod ręką miałam tylko czekoladę mleczną która od biedy i się nada ale deserowa była by o niebo lepsza. Zdjęcia robione po godz. 19:00 a że tort został już zjedzony to lepszych już nie zrobię, no chyba że z kolejnym takim tortem. 

A jeśli o chwalenie chodzi to....mój pieprzny notesik na pikantne (nie kulinarne!) zapiski został wyróżniony przez Kreatywny Zakątek czego niesamowicie się cieszę.

No i to by było na tyle :)
Pozdrawiam Was serdecznie
wikucha

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...