20 lutego 2012

"Czas przemija..."

"Czas przemija nawet wtedy, kiedy wydaje się to niemożliwe. Nawet wtedy, kiedy rytmiczne drganie wskazówki sekundowej zegara wywołuje pulsujący ból. Czas przemija nierówno - raz rwie przed siebie, to znów niemiłosiernie się dłuży - ale mimo to przemija, nawet mnie mnie to dotyczy."
Stephenie Meyer
Księżyc w nowium
  
Tym pięknym cytatem rozpoczęłam swoje pierwsze wyzwanie na blogu Kreatywnego Pola. Inspiracją do tego tematu był mój synek Tymoteusz który wczoraj skończył rok! 

Dla mnie osobiście dopiero po dzieciach widać jak czas szybko leci. Siedziałam miesiąc temu i się zastanawiałam kiedy to zleciało! Przecież niedawno Tymoś był taki malutki, dopiero co się urodził a tu już niedługo przestanie już być moim małym niemowlaczkiem. 

Czas strasznie szybko płynie, czasem mam wrażenie że wręcz przecieka mi przez palce.  Życie ostatnio nieźle daje mi po d.... ale uważam że mimo niepowodzeń należny cieszyć się każdym dniem, każdą chwilą swojego życia bo w końcu czas tak szybko przemija.

Zapraszam Was serdecznie do zmierzenia się z moim wyzwaniem. Po wytyczne i garść inspiracji utalentowanego DT  Kreatywnego Pola zapraszam TUTAJ!
A tak wygląda moja praca. Oczywiście z moją kochaną inspiracją Tymosiem :D Na jednym zdjęciu Tymoś ma zaledwie kilak godzin a na drugim 11,5 miesiąca :)






Jak widać muszę jeszcze podkolorować boki (muszę sobie farbki dokupić bo ich nie posiadam a ścienne mam same jasne). Blejtram ma wymiary 24x14cm. 

 Na koniec jeszcze kilka zdjęć :)

Solenizant z tatusiem przyjmujący prezenty :)
w tle, za szybą widać przedpokój w  trakcie remontu ;)

Tort czekoladowo-malinowy.
  
Tymoś zdmuchujący świeczkę :) Musiałam mu troszkę pomóc ;) 

Udało nam się też ostatnio zaliczyć saneczkową wyprawę :D



No i to by było wszystko na dzisja :) 
Uciekam zjeść śniadanie
Pozdrawiam Was serdecznie
Dziękuje że tu wpadacie, oglądacie i ślad po sobie ostawiacie :)
wikucha

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cytat z książki, która należy do moich ulubionych :) praca ze zdjęciami Tymusia super :) a tort-BOMBA! ślicznie i smakowicie wygląda :) wszystkiego najlepszego dla solenizanta :)

Muszelia pisze...

Piękny blejtram... niedługo prześcigniesz mistrza :D

Gosia pisze...

Piękne... naprawdę.. Śliczne dodatki.. Maluchy super :D. Tort także śliczny!

krystynas pisze...

Wspaniały cytat i jeszcze piękniejsza interpretacja.
Blejtram piękny i śliczne fotki.

Dorota pisze...

Blejtram pierwsza klasa! Już prawdziwy fachowiec z Ciebie, a tak niedawno dopiero się uczyłaś tej techniki :)
Tort mnie powalił! Rozumiem, że osobiście przez Ciebie zrobiony? :)
Zdjęcia świetne, a ostatnie idealne do oscrapowania :)
Pozdrowienia dla Was :*

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny bardzo Wam dziękuje :)i za komplementy odnośnie prac i za życzonka dla Tymcia :)

Dorotko oczywiście że robiony przeze mnie :) Ja tortów nie kupuje :) To u mnie kupują ;) Jedynie co to ozdoby kupne bo jeszcze nie dorobiłam się wykrojników do lukru plastycznego i chyba nie prędko się dorobię ale za to różyczki wychodzą mi już super (na torcie KD są robione przeze mnie).

Peninia / Gosia pisze...

Piękny cytat...a praca rewelacyjna...podziwiam.Masz wielki talent.

Tort fantastyczny:)

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję pięknie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. To wszystko dodaje mi twórczych skrzydeł:)

Peninia*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...