21 lutego 2012

Pikantne notatki

Witam nocną porą. Post bardzo późny ale niestety moja córka postanowiła się zbuntować i nie iść spać o przyzwoitej porze. Na szczęście słodko już chrapie.

Chciałam Wam zaprezentować pikantny notes który wykonałam na wyzwanie #6 - Afrodyzjaki z kuchennej szafy w Kreatywnym Zakątku. Miała być kartka gorset ale zmieniłam zdanie i stworzyłam mini notesik z gorsetem na okładce. Notesik wręcz idealny na pikantne, niekulinarne zapiski ;)

Afrodyzjaki jakie wykorzystałam w pracy to ziarenka pieprzu które robią za guziczki gorsetu i za środki białych kwiatuszków, do tego liść laurowy a zielone listki wycięte dziurkaczem imitują koper włoski.  Sam gorset jest czerwony jak papryczka chilli :D
  
A tak prezentuje się notesik. 



Notesik ma wymiary 11x8cm. a jego wkład można wymieniać :) A zostanie on u mnie :) Będę z niego korzystać razem z mężem ;P

Pozdrawiam
Wikucha 

15 komentarzy:

Aida Domisiewicz pisze...

hehe, niezły zapiśnik do pieprznych rzeczy :D:D:D Super!

Dziękujemy za udział w wyzwaniu,
Ayeeda, DT Kreatywny Zakątek.

Lakuna pisze...

Prawdziwa z Ciebie gorseciarka! Przeurocza bielizna. Nawet bez tego pieprzu pewnie działa jak afrodyzjak :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu.
Lakuna DT Kreatywny Zakątek

MontanA pisze...

Notes jest świetny, zapiski w nim powinny być ciekawe ;-), nie tylko ze względu na pieprz ;-))
Pozdrawiam MontanA

Anonimowy pisze...

ostry notesik:) bardzo mi się podoba :) super pomysł z wykorzystaniem pieprzu i liści laurowych :P pozdrawiam :)

Aga pisze...

no tes ze ho ho az przyjemnie z niego gotowac kazdemu mezczysnie :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny bardzo wam dziękuję :)

Agnieszko ale to nie jest kulinarny notes ;P Przepisy z pewnością się w nim nie znajdą ;)

kacperm200 pisze...

hah :D
super pomysł :)

Dorota pisze...

Świetne podejście do tematu :) Super zapiśnik i kapitalne pieprzne guziki :)

MontanA pisze...

Gratulacje Wikucha!

Aga Michniewicz pisze...

MontanA dziękuję :) Kurde ale niespodzianka! Uwielbiam takie niespodzianki :D

Kasia pisze...

Ekstra pomysł! Bardzo mi przypadł do gustu!

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Romantyczny i sexy - pozdrawiam :)

Selennea pisze...

A to nie wstążka ;P
To papier śniadaniowy, ja bardzo lubię chomikować różne rzeczy zwłaszcza takie z kuchni, których nie koniecznie ktoś używa :)
Cieszę się, że się podoba.

Edi-th pisze...

wow... hihi znaczy może ciąg dalszy nastąpi :P odsłona wnętrza:P:P ?? Super pomysł... jak romantycznie będzie poczytać na emeryturze :P pozdrowionka :*

Rom-a pisze...

wow, ale wypas !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...