17 lutego 2012

I znowu kartowo :)

Tym razem trzy karteczki, robione do mapki #144 Unscripted Sketches.. Niestety jakoś tak nie miałam kiedy ich sfotografować no i nie zdążyłam ich zgłosić. Może następnym razem się wyrobię :)

A teraz karteczki. Do jednej mapki robione ale każda inna  :)


Pokochałam półperełki :D Są o niebo lepsze od perełek w płynie.

Uciekam. Mój Synek w niedziele kończy roczek(kiedy to zleciało!!!) i mam troszkę roboty w domu. Wiecie tort, sałatka, jakieś mięsiwo ;) Do tego masa sprzątania 

pozdrawiam Was gorąco
wikucha

10 komentarzy:

krystynas pisze...

Przepiękne, ale pierwsza to zdecydowana moja faworytka - wspaniałe zestawienie kolorystyczne.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

wszystkie kartki super, szczególnie trzecia :) pozdrawiam:)

ZUzanna pisze...

Piękne!! Każda ma w sobie COŚ!
A perełki- o tak, zdecydowanie fajniejsze, niż te w płynie!

Aga pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aga pisze...

sliczne wszytskie ale ta rozowa najbardziej mi wpadla w oko :)

kacperm200 pisze...

b.ładne kartki :)

Égotiste pisze...

każda inna, ale wszystkie piękne. Szczególnie ostatnia przypadła mi do gustu ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

Kasia pisze...

Śliczne są Twoje karteczki. Ja też bardzo lubię półperełki.

Jola pisze...

Piękne kartki:-))
Musze wypróbować te półperełki, dotąd nie używałam, a prezentują się wspaniale.
Pozdrawiam ciepło

Gosia pisze...

Cudowne kartki! Szczególnie druga mi się podoba! Piękne kolory :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...