3 lutego 2012

Złomowa ramka

Witam gorąco w ten mroźny piątek. Dzisiaj przyszedł czas na pokazanie kolejnej zaległej pracy. W końcu po miesiącu czasu moja złomowa ramka doczekała się publikacji. Przed alteracją wyglądała tak:
Pomalowałam ją dwukrotnie białą akrylówką do ścian, następnie na mokrą farbę położyłam gazę, lekko przemalowałam farbą i podsuszyłam nagrzewnicą. Po przyklejeniu wszystkich elementów, pomalowałam je tą samą białą farbą, podsuszyłam, następnie maźnęłam kolorowymi akrylówkami(również do ścian) i znowu podsuszyłam. Na koniec ramkę przybrudziłam gdzieniegdzie ciemną, brązową bejcą. I powstało coś takiego:


Niestety widać odbicie aparatu w ramce ale już nic na to nie poradzę. 


Hmm, czy można to nazwać technika mixedmedia?

pozdrawiam
wikucha

9 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Wyszła pięknie :)

Aida Domisiewicz pisze...

można,jak najbardziej:)
Ramka super :*

Muszelia pisze...

Jesteś coraz lepsza w paćkaniu :) Rewelacja!

Anonimowy pisze...

super przerobiłaś tą ramkę :) !!

Égotiste pisze...

świetnie to zrobiłaś ;) z tym zdjęciem małego słodziaka komponuje się cudownie ;)

katharynka pisze...

ale cudna!!!! bardzo mi się podoba!

Unknown pisze...

Ramka wyszła super!!!

Gosia pisze...

Prześliczna ;).. Maluszek na zdjęciu również :D

Dziwolonk pisze...

Ależ zaszalałaś z mediami;) Bardzo mi się podoba - jestem za kontynuacją takich szaleństw - pędzel w dłoń!;) Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...