13 lutego 2012

Wyzwaniowe kartki i coś słodkiego

Witam! Dzisiaj mam dla Was aż 5 kartek i dwa torty.

Na początek kartka wykonana w ramach DT Kreatywnego Pola na wyzwanie z Novinka. Tym razem przyjdzie Wam zmierzyć się z mapką. Moja interpretacja Novinkowej mapki prezentuje się tak:

Bardzo fajnie mi się z tą mapką pracowało i na dniach zamierzam znowu z niej skorzystać.

A mapka wygląda tak:

Kolejną kartę zrobiłam do Freshly Made Sketches #21. Jak tylko zobaczyłam tą mapkę, to od razu wiedziałam że muszę przy niej skorzystać ze swoich nowiutkich, jeszcze nie śmiganych stempelków.

Mapka prezentuje się tak:

Następne dwie kartki zrobiłam na podstawie mapki cardabilities Sketch #48

Strasznie spodobały mi się te moje rozetki, oba papiery które wykorzystałam zresztą też. W końcu miałam okazje pociąć ten różany no i nareszcie odważyłam się pociachać papier Bo Bunny(to ta pierwsza kartka)!

A tu mapka:

Ostatnia kartka powstała do mapki 176! Clean&Simple Stamping 

Przyznam się szczerze że jestem z niej średnio zadowolona, spodziewałam się lepszego efektu.

 Mapka:


No i z kartek to by było tyle. Na koniec dwa torciki które upiekłam na 5-go lutego. Ten pierwszy już zapewne Wam dobrze znany bo zrobiony na 2 Urodziny Kwiatu Dolnośląskiego.
 
No i to by było na tyle :)
Mam jeszcze troszkę zaległych kartek ale wiecie, nie wszystko na raz.

Pozdrawiam Was ciepło w ten mroźny wieczór
wikucha

13 komentarzy:

Aga pisze...

wszytskie karteczki sliczne a na torty az mi slinka leci :)

My Creative Side pisze...

love how you cut the image in two for the panels for the FMS challenge!

Wiola pisze...

Piękności-Pyszności

Anonimowy pisze...

Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje prace, a kartka z nowym nieśmiganym stępelkiem - po prostu marzenie! Pozdrawiam.

kacperm200 pisze...

prześwietne kartki :D
najbardziej podobają mi się te z rozetkami ;)

Linda Callahan pisze...

Such a collection of pretty cards - and the cake looks yummy :)

Lesley pisze...

Lovely collection of cards, that cake looks yummy!!!

Izoldka pisze...

Śliczne kartki - powodzenia w wyzwaniach :)
A torty wyglądają pyyysznieee :)

Anonimowy pisze...

no to się na pracowałaś :) ale karteczki super :) a torty wyglądają smakowicie :) pozdrawiam :)

kartkomania.com pisze...

Karteczki świetne, a torciki wyglądają smakowicie :)

Mruk pisze...

Śliczne kartkeczki, takie delikatne. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Cardabilities.

Aida Domisiewicz pisze...

Wiki - kartki są genialne, a torty mniam, co tu dużo mówić :)

krystynas pisze...

Fantastyczne interpretacje mapek, karteczki przepiękne wszystkie, co do jednej.
Torty wygląda smakowicie, mniam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...