14 listopada 2011

Nietypowo

A to, dlatego że tego posta "pożyczyłam" mojemu zdolnemu mężowi  :) Wykonał on przepiękną kartkę do wyzwania na Kreatynom Zakątku i do mapki Mojo Monday 214. Bardzo się przy niej napracował, więc liczę, iż nie zostanie zdyskwalifikowany za to, że nie ma własnego bloga i pracę publikuje na moim. Ale dość paplaniny :) Głos oddaję mojemu mężowi, który w internetowym świecie posługuje się pseudonimem, Mysiek  :D

******

Witam! Jestem mężem Wikuchy, często jestem świadkiem Jej zmagań z różnymi blokowymi wyzwaniami. To „podglądanie” zaowocowało w pewnym momencie chęcią sprawdzenia się i tak dzisiaj zrealizowałem to zamierzenie. Kartka z założenia miała być zrobiona w stylu vintage, z dodatkiem szczypty ukojenia i lęku, na wyzwanie#3 "Strachy na lachy" w Kreatywnym Zakątku. Jednocześnie spodobała mi się mapka Mojo Monday 214 - CONTEST (z minimalnymi zmianami interpretacyjnymi), więc postanowiłem połączyć oba wyzwania. Jako, że nie wiedziałem czy się uda, użyłem do jej zrobienia maksymalnej ilości zwykłych materiałów – i tak baza i księżyc to okładki do bindowania, ramka okna wycięta została przeze mnie osobiście z tektury modelarskiej, karnisz to patyczek do szaszłyka i dwa koraliki, firanka to gaza, jedynym „markowym” materiałem jest papier użyty jako tło… Do malowania użyłem niebieskiej emalii modelarskiej, która pamięta jeszcze strasznie dawne czasy. Oprócz tego dużo było brudzenia się distresami i craclerema. Urocze motylki to ćmy o dźwięcznej nazwie, Zmierzchnica Trupia Główka – podobno w lecie można je złapać na talerzyk miodu... Ogólnie jestem zadowolony z mojej pierwszej kartki i bez wstydu ją Wam prezentuję.








Zdjęcia i przeszycie na kartce są autorstwa mojej żony
Pozdrawiam mysiek

12 komentarzy:

Muszelia pisze...

O kurczę! jestem pod wrażeniem, piękny debiut :) i poważna konkurencja jak słyszę na własnej piersi hodowana :D

Lakuna pisze...

jestem pod niesamowitym wrażeniem. kartka wygląda niczym wykonana przez doświadczonego scrapera. chętnie obejrzałabym kolejne prace i powitała mężczyznę w naszym środowisku :) a Kreatywny Zakątek ma niesamowity talent do wychwytywania nowych talentów :)
Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu.
Lakuna DT Kreatywny Zakątek

ZUzanna pisze...

o jaaaaa... no niesamowita kartka!! bardzo klimatyczna!!! Gratuluję!! :D

Aida Domisiewicz pisze...

Jest czadowa! Jestem pod wrażeniem!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)
Ayeeda

Rydia pisze...

Fantastyczna praca, jestem pod ogromnym wrażeniem i z niecierpliwością czekam na kolejne prace !
Dziękuję za udział w wyzwaniu
Rydia DT Kreatywny Zakątek

Anonimowy pisze...

Witam i dziękuję za tak pochlebne komentarze. Obiecuję jednocześnie, że już niedługo stworzę inne kartki, którymi nie omieszkam się pochwalić.
Pozdrawiam,
mysiek
p.s. szczerze powiem że z niecierpliwością czekam na wyniki wyzwań ;P...

noomiy pisze...

genialna interpretacja mapki!

Unknown pisze...

No, no. Genialna karteczka.
Szczerze namawiam do założenia własnego bloga i pokazania swoich prac. Jestem pewna, że znajdą wielu zwolenników.
Dziękuję za udział w wyzwaniu.
Pozdrawiam
Kaśka DT Kreatywny Zakątek.

Dziwolonk pisze...

Wikucha, Ty to masz szczęście, dziewczyno, jakby tak każda scraperka miała w domu takiego wyrozumiałego faceta... ;)
Mężu Wikuchy - pracka pierwsza klasa, ćma nie siada;)

Aga Michniewicz pisze...

Mueszlina no konkurencja poważna :)

Dziwolonk ano mam :] I sama sobie to szczęście znalazłam :D

No i cieszę się że kartka mojego męża tak Wam się podoba :) Niestety aparat mamy kiepski i nie uchwycił szczegółowo okna nad którym Mysiek dłubał się chyba z godzinę jak nie więcej.

Mia pisze...

No, świetne !! Rewelacja ! Okno i karnisz są takie realistyczne :)), obdarta tapeta, brudna zasłona. Ach, jaki klimat !!! Gratuluję tak udanej pracy i również podobnie jak poprzedniczki czekam na następne prace. Wikucho ! Ale facet !!! Niemal się zakochałam ;-))). Trzymam kciuki za wygraną !

Małgorzata Maciejko pisze...

O jacie! Zaniemówiłam!
Zastanawiałam się już, gdzie można kupić takie okienka, a tu proszę - robota samoręczna! Co znaczy męska ręka - precyzja i perfekcja. Dla mnie rewelacja! Patent z karniszem kupuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...